lita78ღ Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Kanskje ikke nødvendigvis det hotteste, men jeg trenger inspirasjon. Har fryktelig lyst på ny, men vet ikke riktig hva.. Noen??
Patetica fåkksi Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Sorry men tatovering er aldri hot.
erteposen + 4 Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Trende er at de skal være større og mer personlige. Se miami inc. Det ligger noen ute å¨http://tlc.discovery.com/fansites/miami-ink/miami-ink.html Navn og avtrykk av barn er populært, samt tekst. Japansk inspirerte motiv med masse farger er litt "in" og portrett (som få norske klarer). Og så skal jeg ikke si hva jeg synes om tattiser:)
solita 06 Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Hmm, trodde tatoveringer var litt "ut" igjen? At bølgen var på vei nedover? Skal ikke si hva jeg heller synes om tattiser...
Vipsenmamma Skrevet 25. november 2009 #8 Skrevet 25. november 2009 Tatovering er ikke hot, bare forferdelig harry.
lilly of the walley Skrevet 25. november 2009 #9 Skrevet 25. november 2009 koffer er det så harry å ha tattis?
Renee84 Skrevet 25. november 2009 #10 Skrevet 25. november 2009 Koi fish, stjerner og minne tatoveringer..
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 25. november 2009 #11 Skrevet 25. november 2009 "Hot" er vel litt rart ord om noe som er så varig, men det er populært med japanske motiver og portretter for tiden. Gjerne store prosjekter. Det som har endret seg er at den store bermen ikke lengre tar kinategn etc ,men det er mer de som har genuin interesse som lar seg tatovere.
Gjest Tale30 Skrevet 25. november 2009 #12 Skrevet 25. november 2009 Det beste er nok å tatovere noe som du har et spesielt forhold til uavhengig av hva som er inn i tiden. Du kan jo ikke bare bytte den ut når trenden er over. Du kan jo kikke i noen av tattoo magasinene eller se Miami Ink for inspirasjon.
cherry coke Skrevet 25. november 2009 #13 Skrevet 25. november 2009 Tatovering er ikke ut, tvert i mot. Det er på full fart på vei tilbake igjen. Det som er den store trenden nå er store japanske tatoveringer, stjerner, "sjømann" tatoveringer og pinup bilder. Men jeg er eng med Tale30 over her, finn en som betyr noe for deg og som du er ganske sikker på at du ikke vil gå lei. Jeg har selv 5 stk og er ikke lei noen av dem sden de er ganske tidløse og enkle. Lykke til med valget=)
Rampongi Skrevet 25. november 2009 #14 Skrevet 25. november 2009 ta noe personlig, la en tattovør du stoler på tegne noe innenfor et tema du kan stå inne for. tattoo er ikke harry, jeg har en hel drøss og mener det heller er en livstil. IKKE ta noe som er hot nå, det vil du nok angre på..
lita78ღ Skrevet 25. november 2009 Forfatter #15 Skrevet 25. november 2009 Takk for svar! Og spesielt takk for linken. Har sett litt Miami Link på tv, de er superflinke!! Er helt enig med dere i at man må finne noe personlig, noe man kan stå for og helst noe tidløst. Problemet er å finne motivet før man har funnet det...om dere skjønner. Kjempespennende å kikke på andres tatoveringer for å kanskje få noen ideèr på hva som blir "meg". Og for dere som ville diskutere om tattiser er harry eller hot.... hot var nok helt feil ordbruk fra meg (harry bruk av ord, hehe..), men jeg opplever absolutt ikke at tatoveringer er harry (inntil en viss grense kanskje..).
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 25. november 2009 #16 Skrevet 25. november 2009 Har aldri hørt om noe som er hot innen tattiser..er vel heller det at folk velger det som er personlig for akkurat dem, og som kansje betyr noe...
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 25. november 2009 #17 Skrevet 25. november 2009 Jo foresten koi fisk og drage...
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 25. november 2009 #18 Skrevet 25. november 2009 Mange negative her gitt. Forskjellig smak. Noen liker tatoveringer, andre ikke. Jeg derimot ELSKER de. Har bare tre selv enda men har planer om maaange fler. Og om andre syns det er harry,stygt osv bryr jeg meg katta om:) Tror ikke du skal tenke på så mye om hva som er in eller ikke men ta noe som er personlig for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå