Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Mannen min var utro mot meg for omtrent et år siden. Jeg valgte likevel å fortsette livet mitt med han, siden vi ventet barn sammen (det var planlagt). Jeg sliter fortsatt en del med vonde tanker og følelser, men jeg prøver så godt jeg kan å glemme det. Mannen min er veldig ferdig med hele greia, og jeg tror ikke han skjønner hvorfor jeg ikke kan la hele greia være historie. MEN - det jeg skulle si var at nå kan jo ikke mannen min overraske meg med noe som helst lenger - hvertfall ikke hvis han er så dårlig til å skjule sporene sine som han var her for noen uker siden. Han hadde hatt bilen på jobb, og så skulle jeg ut og kjøre på kvelden. Da oppdaget jeg en parkeringsbillett i vinduet som var fra den dagen. Det var betalt 25 kr kl.13 midt på dagen, og det var betalt helt til 14.30. Jeg vet at han av og til er rundt omkring og ordner ting på jobb, men det var noe som fikk meg til å reagere. Så jeg spurte han hvor han hadde vært, og da sa han at han hadde kjørt bort til butikken, fordi det regna så fælt. Men hvorfor da betale for halvannen time hvis han bare skulle i butikken. Da svarte han at han hadde bare en 20-kroning, så han var nødt til å legge på så mye. Men han hadde jo betalt 25 kr. Jeg skjønte jo at det var noe muffins her, men jeg lot det ligge for en stund. Senere på kvelden sjekket jeg adressen han hadde parkert på, og det var et godt stykke fra jobben hans. Da visste jeg at han ikke hadde vært ærlig med meg. Alle mulige tanker kvernet oppi hodet mitt, så klart. Hvor hadde han vært? Etter noen dager så fortalte han at han hadde vært på en sportsbutikk for å se etter skiutstyr til meg, men at det ikke var mulig å overraske meg med noe lenger, siden jeg alltid mistenkte det verste. Ja, det er sant det. Jeg stoler jo ikke fullt og helt på han lenger. Jobber med saken, men det er ikke lett. Noen som syns det er rart at jeg reagerer på dette? Hadde han husket å fjerne parkeringslappen fra bilen, så hadde jeg jo aldri mistenkt noe. Flere som sliter med dette etter at mannen har vært utro?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Det må han nok bare leve med. Det er han som har sviktet din tillit, og han må gi deg den tiden du trenger på å gjenopprette den. Synes veldig synd på deg, må være en veldig vansklig situasjon. For hans del kan jeg bare si: Som man reder, så ligger man.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Er bare å si seg enig her.... Det tar lang tid å bygge opp den samme tilliten man hadde før.. om den i det hele tatt vil bli som før.... Selvfølgelig skal man prøve sitt beste med å glemme, når valget om å fortsette er tatt.. men la det få tid.... og ikke "tenk" for mye... Vi damer har en tendens til å å la tankene utvikle seg til uante dimensjoner Lykke til... og si til din kjære at han skal være støtte for deg.. for det verst tenkelige har jo skjedd... han må la deg bruke tid!!! og som nevnt... som man reder, ligger man.....
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Noe slikt klarer en aldri å glemme. Tror heller det handler om å finne en måte å leve med det...Det kan ta noen få sek å svekke et tillittsforhold, men en evighet å bygge det opp igjen. Det minste din mann kan gjøre for deg nå er å gi deg den tiden DU trenger! elsker han deg så burde ikke dette være et problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå