Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 har alle her inne venninder som også har barn?hvor kan jeg treffe noen å bli kjent med .kom med forslag:)
_Løvemamma_ Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Jeg har mange venniner med barn, men de fleste av dem bor desverre i helt andre byer enn meg. Her i byen har jeg ei god vennine som har en sønn, men hun bor ett stykke utenfor byen, og er alenemamma og student så hun er ganske opptatt. Mange synes barselgruppe er en flott ting, men jeg tror kanskje det vil bli litt vel kunstig for min del (men kommer nok til å gi det et forsøk). Jeg skal begynne på mamma yoga, som er yogatrening der man har med babyen. Tenker at det er fint å ha noe fast å gjøre på dagtid i blandt, og at det kan være en fin plass å møte andre nybakte mødre. Vurderer også å begynne på babysvømming, men har ikke klart å finne noen som er nært nok, og orker ikke drive så mye med buss til utkantene av byen, kollektivtransporten her i byen er håplør og aldri i rute. Ellers har man babysynging, på på helsestasjonen henger det gjerne lapper om baby treff, småbarnskafe og forskjellige aktiviteter. Gå innom å ta en titt er Vet også at det i de fleste byer finnes grupper som går tur i skog og mark sammen en dag i uka.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Har venninner med barn men de bor i hjembyen min Flyttet til et nytt sted for 2 år siden så ser ikke venner og familie så mye(2 timer unna) hvor bor du da?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Hva med å sette opp et DIBtreff i nærheten? Jeg har fått flere gode venninner etter å ha gått på BIM- og DIBtreff, så anbefaler det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå