Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 7åringen skal få i julegave, bør 4 åringen også få? Jeg vet hun kommer til å elske det, men synes hun kanskje er litt for lita? Hva synes dere?? Blir jo også ca 4000 kr til sammen i julegave på ungene!..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Jeg synes ikke 4 åringen er for liten.. Hva med å gi dem som en fellesgave? Det blir jo naturligvis mer jobb for dere, i forhold til å administrere tiden de skal spille osv (barn er som kjent ikke så flinke til å dele noe de liker veldig godt.. ).. men det kan være en viktig lærdom for dem også...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 13.48 igjen - for å spare penger også mener jeg
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 mener du om 4åringen skal få bare fordi 7åringen får? eller fordi 4åringen er stor nok og kommer til å klare å bruke den og ikke minst ta vare på den? helt ærlig talt synes jeg det er helt tullete å gi en 4åring en DS. Og det er tullete å gi barne det samme til jul, særlig når det er 3 år imellom dem. Gi heller 4åringen noe mer alderspassende og som hun ønsker deg:)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Takk for svar alle sammen:) Til deg som var skeptisk til å gi til henne. Hun er faktisk den som er mest spillegal av mine to jenter. Hun elsker å spille på data (begrenser det så klart), og hun er veldig tidlig ute med ting og hun forstår vanvittig mye. Vet hun hadde taklet en DS kjempegodt og kanskje faktisk blitt enda mer begeistret enn 7-åringen! Men i mellomtiden dere har svart så har jeg bestemt meg. Det blir to DS til jul med tilpasset spill til deres alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå