Gå til innhold

Skulle hatt TR i helgen, er ikke kommet enda..

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en graviditets test i går men den var negativ, var slik billig strimmel å tok den midt på dagen.

vi hadde en del sex rundt der jeg tror jeg mulig hadde el.

håper TR holder seg unna å om den gjør det skal jeg teste igjen neste uke, om jeg klarer å vente da.

jeg har ikke så mange symtomer, bare en del sulten og tisser mye. så da er det vel kansje bare Tanten som er forsinket :(

så hva tror dere da damer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har noen formening?

Skrevet

jeg hvet ikke,sitter her og er 2 uker over,så er nokk like forvirret,bare negative tester.....

Skrevet

uff:( nei det skal ikke være lett dette her. har troen på deg jeg, den er jo lenge over da, det må jo være ett godt tegn. krysse fingrene for deg :)

Skrevet

dytt

Skrevet

Så lenge ikke TR er der, er det jo håp... Noen tester positivt veldig seint, av en eller annen grunn, og får falske negative svar...

Hvordan var det sist gang? Slo testen ut raskt da? :)

Skrevet

sist bare hadde jeg en følelse av at jeg var gravid, hun ble vel unfanget rundt 8 des og jeg testet ikke før rundt nyttårsaften så det var jo litt etter jeg skulle hatt TR da også,

men lengre enn nå da, pluss at jeg da testet med CB å testet nå med billigstrimmel.. men den gang var den knall positiv.

ja får vel bare vente å se.

håper på at det er en liten spire inni der:)

Skrevet

da oppdaterer jeg litt.. tok en test nå i ste, det var ne klar strek der men veldig veldig svak. så håper det ikke er hode mitt som spiller meg ett puss nå da, det så ganske tydlig ut selv om den var svak.. så da får jeg vel ta en ny i morgen med morgen urin da.

dere må krysse fingrene for meg

Skrevet

hei...så spennende ...vi ser frem mot rapport i morgen tidlig

Skrevet

takk for det.. ja det er kjempe spennende, får se om jeg tar i morgen tidlig elle venter til dagen etter, men klarer vel ikke vente.. men har bare en igjen så vil jo ikke brenne den av heller.

Skrevet

takk for det, fortsatt bare veldig svak strek, men jeg har jo gått på do sikkert hver 2 time i natt så kan ha noe med det å gjøre. så jeg holder en knapp på at jeg er gravid, men får holde jubelen tilbake til jeg får en skikkelig positiv test. men en strek er vel en strek eller hva jenter?

Skrevet

legger inn ett bilde så kan dere se om dere ser noe strek eller om det bare er meg

Skrevet

grattis!!! den var jo klar og tydlig den;)

Skrevet

takk. tok en cb digital i ste å der sto det gravid, så da flytter jeg over på 1trim. å håper å se dere andre der snart.. sender masse babystøv til dere

Skrevet

takk! :D Det trenger vi! Og lykke til!!!

Takk og pris for at det faktisk kan være noe på gang når hun er forsinket! ;) Får håpe mange her inne får en slik adventsgave!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...