Gå til innhold

Sparer dere ørnetrygden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør ikke jeg. Kanskje jeg burde det? Til nå har den gått med til å finansiere festing og røyk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg og.. Men vil jo ikke bruke den på bleier og mat, og fjærbehandling, det er jo totalt bortkastet! Hvorfor skal ørnen ha det bra nå? Få et bra og trygt reir kan jeg vente med til ørna klarer seg på egne klør.

Skrevet

Nei, det har jeg altså ikke råd til. Ørna er kosbar i drift.

Skrevet

Ha ha, for noen kjerringer dere er! ennå ikke over ørnehumoren?? Dere er nok sånne som videresender kjedemailer om engler og sånt også.

Skrevet

Flyvetreningen er da for faen ikke gratis, heller! Klart ørnetrygden går til å betale denne!

Skrevet

Uff, ja ikke snakk, av og til så ønsker jeg at jeg ventet med å få ørn til jeg var ferdig med utdannelsen. Ørnegangsstønad er ikke mye å skryte av, heller ikke dobbel ørnetrygd.. Blir lite igjen når helga er over..

Skrevet

Selv sparer jeg ørnetrygden slik at vi får råd til å sponse ørneflyvekort.

Skrevet

ørn meg her å der....kall det det det er .BARNETRYGD..................................................

Skrevet

Vi bor rett ved sjøen, så ørna kan fange sin egen mat. Derfor gir jeg halve ørnetrygden til søsteren min, for hun gidder ikke å jobbe.

Resten setter jeg på sparekonto for å spare til kulere bil.

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHAHA :)))))))

ler meg igjel :D

Skrevet

Nei, men jeg sparer papegøyetrygden.. Den er en god del høyere...

Skrevet

Er den? Det viste jeg ikke. Hva slags krav er det for å få papegøyetrygd? Holder det å male ørna i sterke farger, tror du? Hadde vært helt genialt, da får jeg råd til dyrere sigaretter :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...