Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 IKKE enig! Mine bleieunger blir kjempesåre av å bli vasket i rumpa med klut og vann, ev. mesoft med vann. Hvorfor vet jeg ikke, men det eneste rumpene holder seg fine med er å bruke slike livsfarlige våtservietter fra Natusan. Er jeg virkelig den eneste?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Hva med å tørke rompa dems etter å ha brukt klut og vann? Hjelper kanskje litt
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Nei, du er ikke den eneste. Mine unger har også blitt veldig såre av vann, men aldri av våtserviettene fra Dermica.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Å, det var jo et supert forslag! *klaske i pannen* Eh, tror du folk er komplette idioter?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Hehe, ja selvfølgelig tørket jeg rumpa etter våt klut i rumpa:P Ble litt påvirka av dette hersens forumet og tenkte "ånei, jeg kan ikke bruke våtservietter på unga, de kan jo bli sterile", og så gikk jeg over til klut og vann og ikke minst tørk etterpå Resultatet ble skinnende røde og såre stumper. Vi gikk over til våtservietter med en gang og etter en uke var stumpene MYE finere:) HI
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Nå er det jo veldig individuelt hvem som tåler hva, men hva med å ha noen dråper babyolje i vannet? Rent vann tørker jo ut huden, det er vel de fleste kjennt med, men det finnes andre alternativ enn våtservietter. Ikke at våtservietter er en vederstyggelighet som man må unngå for allt i verden, men har en del erfaringer fra å jobbe i barnehage som brukte våtservietter til allt mulig. Ansikt og hender og hva det måtte være. Tilslutt var det så mange barn som hadde ustell overalt at foreldrene ga bhg totalforbud mot våtservietter. Etter et par uker med klut, vann og litt babyolje var alle helt fine igjen. Så jeg blir nok neppe noen storforbruker av våtservietter.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #7 Skrevet 25. november 2009 ja våtservietter er sikkert livsfarlig:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå