babyi2010 - fødeklar- Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Vi har en fra før så denne gangen blir det ikke så mye innkjøp egentlig. Mye er bare å lete fram igjen og vaske. Har bestillt deler til brystpumpa idag da og skjold. Kjenner jeg begynner å bli lysten på å handle inn litt til den lille :-)
Nikki 75 Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Jeg har ikke kjøpt noenting ennå. Har fått littegrann klær og en reisevogn, og regner med vi arver en god del mer før ungen kommer i mars, så vi kommer nok ikke til å kjøpe inn noe særlig før like før termin. Med mindre det dukker opp noe fint på januarsalget da...
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Har fått sååå mye fint av venner og kjente... alle de "store" tingene er fikset... Det eneste vi manglet var ett bilsete, å da kom vi plutselig over ett "kupp". så nå er jaggu det i boks oxo... Bare småting og klær igjen... det venter vi med til etter jul... sikkert noe på salg... er 26 uker på vei... Er igrunn veldig greit å ikke tenke på det lenger... Jeg føler fortsatt at det er rart å kjøpe ting til den lille... Finner så mye fint, men får meg liksom ikke til å kjøpe det... Merkelig... men det kommer vel kanskje etterhvert!?!
DK+2 Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Vi har det meste etter forrige, men skal kjøpe 2 ting som jeg vet om ivertfall. En vippestol, den forrige vi hadde kjøpte vi brukt og når den er i bruk, sitter barnet med rompa ned i golvet, så det er på tide å bytte ut... Så trenger vi en bilstol fra 0 mnd. Vi brukte bag med sikkerhetsnett sist, men syns det er så tungvint pluss at d tar opp 2 seter, og det er ganske ugunstig... ellers skal vi ha det meste. Trenger klær da, så regner med vi kjøper inn litt, sånn som hentesett, litt bodyer og noen sett med bukser/genser, sokker og strømpebukse. Har gutt fra før, men har nok noen klær der vi man bruke på jenta som kommer Så regner jeg med det blir klær i gaver fra familie og venner, det er kjekt!
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 25. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2009 ja, jeg har en gutt fra før og venter en gutt i februar så mye kan nok brukes om igjen, men det er jo artig å handle inn litt klær og. Ikke bare kluter o.l.
DK+2 Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Ja, det er kjempekoselig å handle inn nytt til de små Jeg tror vi skal vente til januarsalget for å handle det meste av klær til jenta. Man må jo nesten tenke litt økonomisk og.. er ingenting som haster enda, siden terminen er 2.april, så har god tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå