Gå til innhold

To doser vaksine for svineinfluensa??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna våre tok vaksine i går. Er det slik at de må ta ny om tre uker??? Og MÅ man det eller velger man selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at de minste skal ha to doser for å få full effekt av vaksinen. De får halv dose av de voksne. Om dere vil ta vaksine eller ikke er jo valgfritt, så vaksine nr 2 er helt sikkert valgfri. Men når man først har tatt den første, ville jeg jo ha tatt den andre også....hvis ikke er det jo litt bortkastet. :o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

man skal ta den TIDLIGST etter 3 uker. Her har de ikke engang vaksinert ferdig første runde, så noe sprøyte nr 2 kommer vel ikke før om enda mange uker. Jeg vaksinerte ungene for 4 uker siden, men regner med at jeg må vente lenge på dose nr 2

Skrevet

jeg fikk besjed når jeg spurte legen min for 1 uke siden at de ikke skulle ha to doser lengre. er jo 4 uker siden vesla har tatt den. så no skjønner jeg virkelig veldig lite gitt.

Skrevet

Det står i pandemrix vedlegget at de skal ha dose nr 2 MINST tre uker etter. Men i Oslo er det i hvert fall slik at all øvrig befolkning skal vaksineres først... så det kan jo ta sin tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...