Mamma'n til Mia Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Barna våre tok vaksine i går. Er det slik at de må ta ny om tre uker??? Og MÅ man det eller velger man selv?
Pooh Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Regner med at de minste skal ha to doser for å få full effekt av vaksinen. De får halv dose av de voksne. Om dere vil ta vaksine eller ikke er jo valgfritt, så vaksine nr 2 er helt sikkert valgfri. Men når man først har tatt den første, ville jeg jo ha tatt den andre også....hvis ikke er det jo litt bortkastet. )
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 man skal ta den TIDLIGST etter 3 uker. Her har de ikke engang vaksinert ferdig første runde, så noe sprøyte nr 2 kommer vel ikke før om enda mange uker. Jeg vaksinerte ungene for 4 uker siden, men regner med at jeg må vente lenge på dose nr 2
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 jeg fikk besjed når jeg spurte legen min for 1 uke siden at de ikke skulle ha to doser lengre. er jo 4 uker siden vesla har tatt den. så no skjønner jeg virkelig veldig lite gitt.
Bunnies by night Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Det står i pandemrix vedlegget at de skal ha dose nr 2 MINST tre uker etter. Men i Oslo er det i hvert fall slik at all øvrig befolkning skal vaksineres først... så det kan jo ta sin tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå