Gå til innhold

Svikter venninne hvis jg tar et års vikariat??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er da rent hypotetisk ettersom det er kun en tankeprosess.

En venninne av meg har lyst til å få meg inn i en stilling hun vet er utlyst som en et års vikariat. Det hun ikke vet er at jeg er 9 uker på vei (imorgen).

Stillingen høres fenomenal ut, og med hun har en god mulighet til å påvirke i min retning.

Det er litt bittersøtt, siden det vil føles som om jeg svikter henne hvis alt går som planlagt, men samtidig er det en unik mulighet...noen synspunkter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en god venninne hadde jeg sagt det som det var, og er hun en god venninne vil hun ønske deg i stillingen likevel, du kan jo ha den i 6 mnd? Eller er det lenge frem til start? Da får du jo i praksis ikke fylt vkariatet, og hva er da vitsen? Man kan jo være litt lojal mot arbeidsgiver også ... det kommer vel nye muligheter.

Skrevet

Takk for svaret, og jg synes nok at du har rett.

Det er ikke rettferdig ovenfor noen arbeidsgivere at jg er gravid når jg kommer inn uansett. Det er jo ingen som har lyst til å ha noen i et halvt år for så å vente på vedkommende komme tilbake fra permisjon.

Føler meg litt overgitt over situasjonen min akkurat nå..vurderer nesten å starte på Mastern til høsten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...