Gå til innhold

Når fikk dere vite kjønn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sniker meg nysgjerrig inn fra 1.tri, for å høre med dere. Jeg har hørt så mye forskjellig... Har UL 4.Jan, er da nettopp begynt på uke 13...

Er det mulighet for å se det da?

Er nemlig superspent :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så vidt jeg har skjønt kan de ikke si kjønn med sikkerhet før i uke 15 eller 16... Tror det er ganske vanskelig å se i uke 13.

Skrevet

Her fikk vi ikke vite kjønnet før ord. UL uke 17+4 :)

Skrevet

Jeg har vært på en ultralyd i dette svangerskapet (i uke 20), og da så vi ganske tydelig at det blir en jente. Kan jo aldri være 100% sikker da, men.. Vet ikke hvor tidlig de kan se kjønn, men tror det er lettere å se jo nærmere ordinær ultralydtid man kommer. Ikke alle som ser det da heller, spørs hvordan ungen ligger.

Skrevet

Fikk vite kjønn da jeg var 19 uker på vei... er i uke 26 nå å skal på 3D ultralyd....

Skrevet

jeg vil ikke vite kjønn. Tenk så spennende det blir når den kommer! Wiihiii:-) Dessuten er jeg ikke så mye for blått og rosa, og på denne måten slipper jeg alle de gavene

Vi er alle forskjellige, men alle bør vurdere å ikke vite (synes jeg), men kan også forstå de som er for nysjerrige for å vente.

Lykke til!

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener med det å ikke vite, det er kanskje en fordel på en måtem og du slipper dette rosa/blå styret når du ikke er så begeistret for det :)... med førstemann så jeg tydelig selv hva det ble. Denne gangen hadde jeg nok tippa jente selv, siden jeg ikke så noe lur...

Skrevet

18-19 uke på vei her da jeg fikk vite kjønn, men tror fortsatt det er gutt enda JM sa 60 % jente...

Skal på 3D UL neste uke :-)

Skrevet

vi fikk vite det på ordinær UL i uke 18+4. Da vi var der 3 uker før(15+4) fikk ikke JM til å se det. Men nå var prinsen i magen ikke så veldig villig til å vise seg fram heller da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...