Gå til innhold

min psyke

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vert veldig deprimert i det siste.. griner mye. er veldig masse sint og frustrert. føler alt rundt meg forsivnner fra meg. forholde til meg og samboer er på randen til å gå i stykker nå pga mine raserianfall. jeg har begynt å tenke ting som ikke samsvarer med noe.. tror at alt kan skje. at han kommer til å være utro. at ingen vil være med meg. at jeg har ingen venner. hva er det som har skjedd me meg.. ? for på en måte vet jeg jo at det ikke stemmer... han skal flytte ut i dag for en periode, noen uker kanskje. så får vi se hvordan det går ... jeg har mistet meg selv etter jeg bled gravid. alle hormonene tar overhånd over kroppen min. det siste halve året har jeg ikke kjent meg igjen og tenker av og til at kanskje det hadde vert bedre om jeg aldri hadde blitt gravid... det eneste som holder meg oppe nå er tanken på hun lille i magen min som kommer om en stund. men jeg er så redd for at min ustabile psyke kan påvirke henne på noen som helst måte... ? er dette noe som kommer til å gå over eller bør jeg oppsøke en psykolog e.l...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde gå til psykolog uansett, det er ikke så uvanlig det du beskriver og jeg trur du kommer til ha mye nytte av å snakke med en psykolog.

Ei venninne av meg sa en gang det å være gravid og få et barn, er som om noen tar hjernen din kaster den i bakken hopper og tramper på den mange ganger, for så legge den tilbake^^

Det skjer så mye med kroppen og huet ditt når man skal få barn, og noen takler det ikke like bra som andre. Det vil hjelpe å snakke med noen om dette, og du vil kanskje se at det egentlig ikke er så uvanlig og går ann å fikse opp.

Jeg håper ting ordner seg for deg snart, hørtes ikke noe godt ut å ha det sånn som du beskriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...