Gå til innhold

En oppsiktsvekkende artikkel

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://hvaiallverden.vgb.no/2009/11/24/fae-innvandrere-trenger-vi-dem/

Er egentlig litt enig med forfatteren, men hvis vi tilrettelegger litt mere for innvandrere, så kanskje det blir bedre. Men er det en sjanse vi bør ta?

Ser det er en del ekle saker forfatteren viser til. Spesielt voldtektssaker.

Fikk en klump i magen da jeg leste om de 5 mindreårige guttene som voldtok ei jente på 14år. Blir ganske forbanna når jeg leser slikt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var interessant? At en krangelfant som stadig kommer i bråk på byen har en dame som oppfattes som provoserende på våre nye landsmenn?

Dessuten er dette en blogg, ikke en avis eller en annen seriøs kilde. Ikke at det kan være emne for debatt, men jeg ser ikke helt hva vi skal debattere?

Ja en del innvandrere har et forkastelig kvinnesyn, men det har da jaggu en del nordmenn også.

Skrevet

Det at det er så mang innvandrere som er kriminelle, og at norge stadi tar inn nye. Så ettersom kranglefanten sin dame oppfattes som provoserende på våre nye landsmenn, så skal de få gjøre krenkende ting mot henne?

Ja, når du sier det så er det vel en slik blogg, men forfatteren henviser jo til kilder...

Ja, sant at også nordmenn har ett verngt syn på kvinner, men betyr det at innvandrere også skal ha det da?

Skrevet

men denne bloggeren har bare linket til ting som er knyttet til innvandrere, så kildebruken hans er noe ensidig. Dessuten, en mann som stadig havner i bråk på byen med innvandrere?? Kan ikke helt fri meg fra tanken om at han og hans dame oppfattes som støtende. Jeg har aldri opplevd noe lignende.

Skrevet

Det var noe av det største vrøvlet jeg noen gang har lest. Og å kalle det en artikkel er en hån mot alle som produserer skikkelig stoff, det der er et blogg-innlegg, verken mer eller mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...