Siti Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Må til innkjøp av trappegrind nå gitt! Mini tror det er fryktelig mye spennenede nedover trappen. Men hva skal man velge da tro? Det er jo så mange forskjellige. Nede er ikke problemet, men oppe. Hvordan er de man ikke skrur fast i veggen? Holder de? Har sett at man kan kjøpe en slags gardin man trekker til siden. Hva med den? Eller må jeg ty til den gamle, kjente tregrinden man nesten bolter fast i veggen. Noen tips?? =)
Guttemamman:-) Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Jeg kjøpte en trappegrind på barnas hus som man ikke trenger å skru fast i veggen. Men det jeg ikke tenkte på og som irriterer meg er at det blir en skikkelig snublekant der når man åpner døren på grinda. Greit nok for oss voksne men med større barn som skal gå i trappa liker jeg det ikke...så tror jeg må ut og kjøpe ny!! Det er sånne ting man ikke tenker over der og da i butikken:-(
Guttemamman:-) Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Noe lignende som den her jeg har.... http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10113600 her også ser du at det kommer til å bli en snublekant på ca 3-4 cm...
Siti Skrevet 25. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2009 Men holder den da? Eller kommer både ungen og grinda ned trappen hvis den blir hengt på? Hehe.. Mini skal stå opp etter alt nå, og det blir vel ikke bedre!!
Gulljente+gullgutt Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Vi har den gode gammeldagse tregrinda fra Skeidar til 299,-. Skrudd fast i veggen, og fønker som juling. Jenta henger på den titt og ofte, og den holder godt. Valgte den for å slippe den kanten nede som en blir fort lei av å trø på/over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå