Gå til innhold

Jeg HATER NAV akkurat nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har faktisk klart å gi mine sykepenger til noen andre! De har helt av seg selv endret kontonummeret, slik at all barnetrygd, og hele sykelønnen min gikk til noen andre den 20! Å her går jeg å venter og venter på lønn...

Kan ikke gjøre annet enn å legge meg ned å gråte...

Nå tar det vel enda et par uker før jeg kan få de pengene (lønna for oktober! Som jeg normalt får 1.november!) Blir helt maktesløs...

De ødelegger jo hele økonomien min! Nå kommer alle regningene den 1. så da håper jeg endelig de har klart å gi meg penger, ellers må jeg vel gå til sosialen? Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan bli helt oppgitt av systemet der. Jeg synes de burde klare å løse dette lenge før 2 uker har gått. Heldig den som plutslig har fått en gave på kontoen!

Skrevet

Ja, har vært veldig tålmodig nå synes jeg! Har faktisk ventet siden 1.novemer, så klarer de faktisk å fucke det til når de endelig klarer å utbetale pengene!

Skrevet

Helt av seg selv har de også klart å endre mitt konto nummer, en annen gang min adresse (og den måneden klarte de av en eller annen grunn å sende en sjekk og ikke sette pengene inn på konto), de har også klart å slette skattekortopplysningene mine og derfor trekke meg 50 % i skatt, og de har klart å betale meg 4000 kroner for lite. Det tar alltid et par måneder fra de har gjort feilen til jeg får pengene inn på konto. Det triste er at jeg kan sitte her å skrive en hel roman om alle feilene de har gjort.

Lykke til hvertfall:)

Skrevet

TRAGISK! Hoff, da har jo jeg vært heldig så langt da...

Takk for medfølelse i alle fall, det hjelper litt :,)

God jeg har Mastercard...

HI

Skrevet

Dere bør jo ha litt sympati for alle de som er på opplæring der nå. Det er vel derfor det blir så mye feil.

Skrevet

Og der var dagens Nav innlegg.

Heldige meg som har spart opp en buffer om det skulle skje noe.

Kan ikke stole på at alt går på skinner altid.

Lykke til dere som sliter...

Skrevet

SYMPATI?! hvordan kan man ha sympati for noen som gjør slike feil at man ikke får lønnen sin? Skal jeg ha sympati for dem når jeg ikke får mine penger som jeg skal betale mine regninger og mat for?! Mener du virkelig det du sier nå??

Skrevet

Hei!

Du er ikke alene! De gjorde det samme med mine sykepenger i august! Ikke bare en gang....men 2!! Og barnebidraget gikk også inn på den andre kontoen som ikke engang var i samme bank som min. Ikke i nærheten av samme kontonummer.....er det mulig?? Ja på Nav er alt mulig!!!

Hun som hadde gjort feilen la seg ganske så flat gitt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...