Gjest Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Trenger nye smokker til jenta og hun vil ikke ha noen andre. Har lett etter de overalt men finner de ikke. Noen som vet hvor man får tak i de ? Tror det er av merket MAM.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Tror det var bpa i de.. Så de har kansje tatt de vekk?
Gjest Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 I de også ?? Hva er det som ikke er giftig, sier jeg bare. Da får hun enten godta nye smokker eller så får hun slutte : )
Tante Gustava Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Jeg har også lett som en gal etter de! På apoteket sjekket de det opp for meg, de fikk ikke til å bestille de så da mente han at det antagelig var pga bpa. Håper de snart kommer i bpafri utgave, jeg er så lei av å se den digre klossen i ansiktet hans, air-smokken er jo liksom ikke så fremtredende. Lillegutt godtar forresten fint de vanlige mam-smokkene som selges i butikken, de har samme sugedel som air
Gjest Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Det gjør ikke min. Jeg kjøpte navnesmokker til henne. De ligner på de mam air, de er i samme farge og sugedelen er helt lik, men tror du ikke jenta merker forskjell ? Til og med om natta, hvis hun våkner og trenger hjelp til å finne smokk så spytter hun den ut om jeg gir henne den nye. Jeg har prøvd de og jeg merker ikke forskjell annet enn at air-smokkene er litt mer buet enn navnesmokkene. Men, de air-smokkene hun har må kastes nå så da MÅ hun bare godta navnesmokkene ellers har hun jo ingen smokk. Får vente til helga med å kaste de....he he.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Det stemmer at det var bpa i air-smokken ja, så derfor er nok den tatt vekk fra markedet. Her kan du sjekke mam-smokkenes innhold: http://www.bambino-mam.se/no/bambinomam/mam/produkter/sug-trost/air-narresmokk/26393-mam-air Trykk på hver enkelt sokk, og se på innholdet. Polycarbonat er bpa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå