Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Min mann var på kurs/messe med jobben sin igår. Der fikk de servert mat og alkohyler hele dagen, samt masse reklame materiell. capser, genser osv.. Jeg er gravid i uke 36, så enda noen uker igjen til fødsel, men da jeg hadde hentet mannen, fått han i seng og slukket lyset sier han.. Du har ikke lyst å suge litt på tissen min?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Hahaha. *dauer* Ser for meg gubben din i senga med reklamecapsen på snei, genser og nøkkelringer, klistremerker og reflekser strødd rundt seg i senga. Sånt spør min og om rett som det er, men da er det mer som "sug mæ?" Noen ganger ja, og noen ganger nei. I uke 36 tror jeg jeg hadde valgt det framfor samleie uansett.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Hahahahaha! Tror jeg døøøør:) Jeg begynte å få vondt i halsen i går og da sa min at det hjelper å suge pikk, for det får det til å løsne nedi der....
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Hahaha:D løsne litt nedi der:P Beste jeg har hørt på lenge! HI
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Ha ha, morsomt:) Mannen min pleier å si "Kom og se, jeg har en overraskelse til deg!" (ståpikk), eller "Kom og se hva jeg har i lommen"
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 hehehe ) akkurat som å høre min samboer etter en fyllekule, HI )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå