Gå til innhold

Flere som har merket at Sug Lut og Pa Te Ti Ca......

Anbefalte innlegg

Skrevet

...aldri spør om noen verdens ting? -De bare svarer!

Lurer på om det er fordi de allerede fremstår som noen ekstreme bedrevitere, og ikke vil gjøre om på det, eller om de ikke vil fremstå som domme!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har nok, i motsetning til mange andre her inne, lært seg å bruke Google

Skrevet

..eller så sparer de kanskje sine spørsmål til noen som det er verdt å få svar av?

Skrevet

De får sikkert svar på spørsmålene sine andre steder enn her.

Uansett, så vet de sikkert alt allerede.

Skrevet

he he

De er her som en tjeneste til oss andre - utvitende - bim/dib sauer... :-) Man kan jo lure på hva de får ut av det, bortsett fra å fore sitt eget ego naturligvis :-)

Skrevet

Flere som har lagt merke tiol at Sug Lut og Ta Pe Ti Ca har en stalker som følger alle deres bevegelser?

Get a life. Og du framstår jo ikke som spesielt glup når du ikke en gang kan stave "dumme". Det heter ikke "domme". Hvem vil spørre deg om råd, tror du?

Skrevet

Har du lagt merke til at mange stiller spørsmål anonymt her inne? Et meget spesielt fenomen, er det ikke?

hmmmm.... hvem er bak anonym? Mulig de er der av og til, de også? Ikke godt å vite......

Skrevet

He he. Utrolig godt poeng! Jeg klarer også å søke opp informasjon på nett, så spør svært sjeldent om noe som helst er inne.

Skrevet

Hadde du hatt litt vett i skallen- så hadde du visst at det faktisk staves DOMME! Er ikke noe som heter DUM ;-)

HI.

Skrevet

60% av alle spørsmålene her inne er jo google spørsmål, og resten er stort sett alltid spurt om før. Er du her inne med jevne mellomrom er det ikke så mye en trenger å lure på.

Det er jo bra de tar seg tid til å svare sidene svarene er bedre enn gjennomsnittet.

Skrevet

hehe driti ut HI

Det heter DUMME, du burde kanskje undersøke om du har rett før du driter ut den som har RETT

dette er ikke anonym som rettet på deg først

Skrevet

Ikke skriv sånne innlegg, dere nører opp under egoet deres! De eeeelsker sånne iaktagelser om seg selv...

*furte*

Skrevet

Vi trenger allvitende orakler da! :o)

Skrevet

Det skrives DUMME!!!!

Skrevet

Har ikke lagt spesielt merke til dem, men er selv i den kategorien du setter dem i.

Jeg svarer bare på tråder. Tror bare jeg har startet en tråd et par ganger. Jeg har vært inne på Bim/Dib i 6-7 år, med ujevne mellomrom.

Føler ikke at jeg har så mye å spørre om, selv om jeg også får noen aha opplevelser av å lese andre tråder her inne:)

Spør som regel andre steder enn her inne jeg. Diskuterer med venninner "in real life", familie etc.

Må likevel innrømme at noe av det det spørres om her inne virker som helt opplagte ting for meg, og at jeg kan stusse på at folk virkelig må spørre om det:)

Skrevet

Må vel si at jeg også svarer mer enn jeg spør.

Det jeg legger inn selv er vel heller generelt snakk og ikke spm. Er sikkert mange "slike som oss" her inne.

Googler du domme, så får du bla. svar som; Domme The Most Beautiful Villages of France

Skrevet

Sug Lut er bare sånn. Og Pa Te Ti Ca hermer etter...

Skrevet

Hermegåsa hermegåsa hei hei hei.

Den svei.

Skrevet

Jeg svarer oftere enn jeg spør, lurer jeg på noe så bruker jeg google eller andre oppslagsverk på nettet ;-)

Skrevet

http://no.thefreedictionary.com/dum

dum

adj. dum ( dumt - dumme) [dum]

1 lite gjennomtenkt, tåpelig

et dumt svar

en dum handling

2 om person:som har lite vett, som ikke er smart

en dum mann

det var dumt

det var synd

Det var dumt at vi ikke fikk anledning til å møtes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...