Gå til innhold

Følge menstermin eller tidlig UL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i følge menstermin 12+1 i dag, men i følge UL 11+6. For meg betyr det ikke så mye er jo bare et par dager, men spørsmålet er jo om jeg skal bytte til 2. trimester eller ikke... ? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har vært på ultralyd er det den du skal følge... Jeg var på tidlig ultralyd, og siden da har jeg fulgt den nye tellingen. Ble da satt tilbake 6 dager. så det er nok UL-termin som stemmer. Er i dag 16+6.

Skrevet

Jeg tror du kan vente med å lure til du har fått ultralydundersøkelse i uke 16-19, først da kan man si noe mer konkret. Det er vel uansett en stund til :-)

Skrevet

jeg var på tidlig UL, og den datoen (uken jeg var i) stemmer nøyaktig med når jeg ble gravid:) må si jeg blei litt overrasket :)

Skrevet

glemte å si at, i følge menstermin skulle jeg vært 1 uker lengre på vei. så på meg stemmer nok UL bedre:)

Skrevet

Blir her et par dager til, jeg. Spiller jo ingen rolle det. Alt så bra ut på UL, og det er det viktigste. Forrige gang ble jeg flyttet ca 4 dager fram på tidlig ul, og faktisk 8 dager fram på ordinær ul. Jeg fødte kun 1 dag over termin, så den jeg fikk på ordinær ul stemte best for meg da :-)

Marianne

Skrevet

Du skal gaa etter mens-termin frem til ordinær. Det skulle jeg ihvertfall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...