Gå til innhold

dagens nedtelling...;-))

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

24 dager til termin... joooohooou! Nå er enden av tunellen nær gitt! Har i dag hatt en energi jeg trodde var bortevekk. Har vasket ned heeeele huset. Fra topp til tå. Akurat ferdig. Etterpå kommer min kjære mann med kurven til lille mor.. Så da skal det strykes sengetøy og gjøres klar... Så bli det ovnsbakt kyllingfileet til middag. En god onsdag tross alt! :o) Kose med magen så lenge jeg har den.. (følesen av fødsel snart er her nemmelig) Ha en fiiiiin onsdag jenter!

Skrevet

-1 dag (termin i går) og igangsetting i morgen - om ikke noe skjer før...

Skrevet

60 dager igjen her... det virker som en evighet, er jo ikke høygravid enda engang. Teller egentlig mest ned til juleferien og til påfølgende permisjonsstart for tiden! Det er bare fire uker :)

Skrevet

20 dager igjen, tiden begynte å gå saktere nå phu, bra jeg drøyet med julegaver, tar de nå da:-)

Skrevet

10 dager og synes det hele har gått skremmende fort denne gangen :) Gleder meg, men nyter allikevel å være gravid.

Skrevet

51 dager igjen. Endelig er det under to måneder til termin.

Skrevet

I likhet med deg hønny-bunny, er jeg også en ventende 3 barnsmor med 47 dager igjen til termin.

Hvor mange dager det er til 3.mann faktisk kommer, aner jeg ikke. ;-)

Gjest lillemamsi
Skrevet

2 dager ! Jeg vil ha han ut NÅÅ :) Herreguud som jeg lengter etter få ha lille gull i armene mine. Og ser virkelig frem til denne fødselen, hjemme, i rolige omgivelser i høstværet <3

Skrevet

54 dager igjen. Den siste mnd før jul får fort, og etter det er det ikke lenge før vi januarmødre står for tur!

Skrevet

38 dager igjen =) nå mot jul så går nok tia fort satser vi på =)

Skrevet

Ja,da er snart denne dagen også over,jeg er mest stolt over at jeg har klart og holde spinningtimen min,denne kvelden og,har igjen 2 uker med spinning før jeg er ferdig før fødsel.Lykke til,til alle som måtte føde litt i natt,og til dere andre,så sees vi nok her imorgen;-))))

Skrevet

11 dager igjen ;-)

Skrevet

51 dager her :0)

Skrevet

36 dager!!! Hjelp! Dette går alt for fort! Planlegge jul, ta seg av sykt barn, planlegge de siste dagene på jobb... Jeg er ikke klar for en ny fødsel og baby ennå! Trenger søvn i massevis først!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...