mirredutt Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Stroppeløs kjole, kremfarget med champagnefarget belte i livet? Er det upassende på julebord? Skal ha julebord på et hotell med middag og show..
It's all about me Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Hvorfor skulle det være upassende?
mirredutt Skrevet 25. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2009 Synes alle har svarte kjoler, så da tenkte jeg at lys kjole ble litt for "sommerlig". Men tar et sjal eller en bolero over skuldrene. Kan kanskje bytte ut beltet i livet, med en annen farge. Takk for svar jenter!
erteposen + 4 Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Det er jo fritt fram på julebord. Jeg skal på mitt tredje julebord, med mange av de samme folka, og denne gangen skal jeg ha på meg en helt lys grønn kjole.
verdens heldigste mamma Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Jeg prøver faktisk å unngå svart, siden "alle" andre har det. Mye mer stas med noe som skiller seg litt ut. Tipper du blir kjempefin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå