Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Leste noen foreslo at en kunne bruke limpistol(genialt...ironi) på pepperkakehuset for å få det til å sitte sammen. Den som fikk det forslaget ytret bekymring for hva om den lille fikk i seg limet ved uhell.. Da svarte en annen at knekk for tenna var verre enn det lim var for magen..el no sånt.. Og da tenker jeg.. Hva med å lage et pepperkakehus av papp plater, lime med limpistol og dekorer den med sprittusj og klistremerke.. Hva så om ungen evt gnager på den????? Den er jo ikke av sukker, noe som er dib-mammaenes store nemesis.. Så da er det bare å tygge i vei junior..det er ikke av sukker så mamma gir grønt lys... *smask*
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Det er FY å lage debatt om pepperkakehus her inne :-)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Farsken da, jeg trodde dette var en tråd om hvordan få det perfekte pepperkakehus. Yes tenkte jeg etter noen år med ikke så fult vellykkede pepperkakehus så ville jeg så gjerne ha et flott et. Lusker meg skuffet ut fra denne tråden
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Trodde heller DISSE temaene var FY å bringe opp: * Reima kjøper jeg bare ikke, den er for dyr, finnes BILLIGERE som er LIKE GODE. * Ja, jeg gir junior lørdagsgodt og lar han kanskje få en kjærlighet midt i uka. * Junior på 9mnd skal begynne i bhg...weeee... * Jeg er IKKE for svineinfluensavaksinen * JA, jeg sier i fra til svigermor når hun tråkker over streken istedet for å svelge de berømte dib-karamellene. * Nei, junior sitter IKKE bakovervendt * Ja, vi ser en del på tv Eller generellt alle innlegg som viser at HI har et annet syn på ting enn strømmen her inne..
Miztery Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Det perfekte dib-pepperkakehus, burde vel vært overskriften! Hos oss kjøper vi ferdige, og bruker masse smeltet sukker.. Og melis, non-stop, seigmenner(gjerne juleversjonen) og annet godt.. I jula tenker vi ikke sukker og kalorier.. det får vi ta i januar!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #7 Skrevet 25. november 2009 Til HI: Det var absolutt ikke meningen å såre deg. Klart du kan stille spørsmål om pepperkakehus. Pepperkakehus har jo fått en ny mening i det siste. Du la sikkert merke til at jeg hadde et smil bak min kommentar, så det var ikke vondt ment. Lykke til med prosjektet, og blir det ekstra fint så kan du jo donere det til Bergen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå