ღhælgelainnღ Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Har inntrykk av at venner og kjente er fryktelig opptatt hele tida og kjører barna rundt på aktiviteter hele uka. Våre barn på 3 1/2 år og 6 år har ikke begynt med så mange aktiviteter ennå, men eldstemann er på turn en gang i uka og så har han vært på fotball, men nå er det pause med det frem til våren. Ellers går det mest i bursdager og sånn. En del besøk hos kamerater blir det også. Men vi har ikke lagt opp til noen flere aktiviteter for dem. Syns det er hektisk nok i hverdagen med skole, sfo og barnehage. De trenger jo tid til å roe ned og slappe av de også. Hvordan er det med dere andre her inne?
:-))***~~´´^``~~***((-: Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Vår niåring har altfor mye syns jeg. Men han er jo ikke "min", så da her jeg ikke stemmerett. Men han er på håndball to ganger i uka, speidern en gang og en klubb en gang i uka. Jeg bare kjører, jeg;) Han påstår selv at det går helt fint, og at mange andre har myyyye mer. Skjønner ikke at de orker dette, jeg!
meg & to små vampyrer Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Vår eldste er jo bare litt over 3 år da. Men vi har med vilje ikke meldt ham på noe enda. Syns han har nok med barnehage hver dag. Når han begynner på skolen kan han jo få lov å begynne på en aktivitet, men vi er enige om at en aktivitet per barn holder. De skal ha litt tid til å bare ha fri, samt at vi voksne ikke skal bruke alle ledige minutter til å kjøre, hente, bringe osv. Må være balanse her i huset, vi skal leve alle sammen, ikke bare barna. Dessuten så tror jeg ikke barn har godt av å ha for mye å gjøre til enhver tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå