Gå til innhold

Jippi, vi har kjøpt oss leilighet, hva synes dere??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes at leiligheten var helt nydelig. Lys og fin.

Men til den prisen synes jeg ikke at den var verdt det.

Men deres hjem, og deres lån. Kos dere så mye med nytt hjem :)

Skrevet

Ufattelig lite hus for pengene. Det er heller ikke hus, men en leilighet. Sikkert flott for de som liker å bo i blokk.

Skrevet

At noen er villige til å betale så mye for så lite er for meg en gåte.

Skrevet

Den var fin. Lyst og romslig. Kjøkkenet var, som du sier, ikke noe å spare på. Skjønner likevel ikke mennesker som vil bo i maurtuer.

Skrevet

Jeg syns den var fin jeg ;o) dyr men sånn er det jo i oslo!

Skal dere kaste ut kjøkkenet før jul, så veit jeg om noen som trenger det:)

Skrevet

Alle kan ikke bo i eneboliger i Oslo med masse plass rundt seg, så jeg synes de kommentarene var tåpelige.

Prisnivået i Oslo er høyt på leiligheter, spesielt i det området.

Jeg bor på østkanten og naboens rekkehus (120 kvadratmeter) med helt vanlig standard gikk for 4 mill.

Denne leiligheten ligger på St.Hanshaugen, og der er prisnivået høyere.

Synes forøvrig leiligheten var kjempefin :-)

Skrevet

Den var kjempe fin helt til jeg så prisen, hehe. Men det jeg hadde gjort hvis jeg hadde kjøpt den var å fjerne veggen mellom stue og spisestue så man får en mer åpen og stor stue.

Vi har også nettopp kjøpt leilighet i lavblokk. Vi ga 1.1 og fikk mye mer for pengene. Vi har 3 soverom som er passelige store, stor gang, stor stue, fint kjøkken, badet må vi pusse opp. Er en bod i leiligheten, felles bod til vogner i oppgangen og vi stortskap i matboden nede i kjelleren, stor bod i kjelleren og her vi bor er det utrolig barnevennlig, lekeplasser på alle hjørner, ingen trafikk i mellom blokker og rekkehusene. Er bygd bruer over alle veier, så barna slipper å krysse vei når de skal på skolen.

Alt i umiddelbar nærhet. Flotte turløyper, og et kjempe nærmiljø.

Skrevet

Ikke spesielt fin leilighet, og langt ifra hus som du skriver. Får jo ingenting for pengene. Men deg om det. Tragisk for barn å vokse opp slik.

Skrevet

Det er da ikke tragisk for barn å vokse opp slik. Det er tragisk for barn å vokse opp uten tak over hodet, uten mat på bordet, uten kjærlighet. Jeg synes du trekker ordet tragisk alt for langt, og det er tragisk.

Skrevet

På Lillestrøm f.eks kunne man fått en flott enebolig for den prisen der og derfra tar det kun 10-12 min med toget inn til Oslo sentrum. Skjønner ikke at så mange som jobber i Oslo føler at de må pakke seg sammen i Oslogryta.

Skrevet

Var ei flott leilighet!! Gratulerer, skjønner du er stolt:)

Skrevet

Kjempeflott leilighet, herlig beliggenhet! Oslo sentrum passer ikke for alle, akkurat slik som at Ytre Gokkivoll ikke passer for alle.

Skrevet

Det er ikke bare bare å dra unger på toget hver morgen som skal leveres i barnehage.

Det er herlig å ha alt innen 5-10 min gangavstand. Jobb, skole, barnehage. Det er i hvertfall miljøsparende at en ikke trenger bruke bil hver dag.

Så får dere i utkanten klage over oss som bor i Oslo der dere sitter i bilene og forurenser miljøet vårt. Blir så lei at folk hele tiden skal klage over at mange ønsker å bo i Oslo.

PS. Jeg er ikke HI

Skrevet

Om man bor på Lillestrøm har man jo selvfølgelig barna i b.hage der og ikke inne i Oslo. Og en kan fint greie seg uten bil på Lillestrøm.

Skrevet

HI skriver da ingenting om at det er et hus?

Skrevet

Vanskelig å begynne å rive vegger i en leilighet der de fleste vegger er bærevegger for etasjene over..

Syns leiligheten var kjempefin, ville også ha bodd i en sånn hvis vi bodde i Oslo, dog ikke med flere enn to barn! :)

Kjøkkenet står ikke i stil med resten av leiligheten, så det ville jeg helt klart ha byttet ut, evnt malt skapdørene hvite og bytte ut benkeplaten, inntil man tar seg råd til å bytte det helt ut!

Gratulerer med leilighet! :)

Kos dere med avdragene..hihi ;)

Skrevet

Man får vel bare være glad til for at ekle Osloberter vil bo i Oslo sentrum og ikke ute i Ytre Gokkivoll :)

Skrevet

Jeg har pendlet i mange år, og er kjempeglad jeg nå slipper å være avhengig av tog og T-bane. Ble så lei av å vente på tog og T-baner som ikke kommer når de skal.

Nå er jeg hjemme fra jobb 5 min. etter jeg slutter. Før brukte jeg opptil 1,5 time på reisevei, og det var ikke snakk om lange avstanden. men at tog og bane som ikke korrosponderte og stadige forsinkelser.

Nå som jeg bor sentralt så har jeg 3 timer mer pr døgn sammen med barna mine, og det betyr utrolig mye.

Skrevet

Ikke bry deg om de sure kommentarene her inne. Anonymforum er ikke plassen å legge ut noe dersom du vil ha ærlige tilbakemeldinger.

Det oser misunnelse av de som er negative. Jeg synes den var kjempefin! Gratulerer så mye med leiligheten:)

Skrevet

09:10 her: altså opptil 1,5 t. på en reisevei,

Skrevet

Det er vel heller du som er ekkel, og du er vel ikke "Osloberte".

Skrevet

Veldig fin, klassisk bygårdsleilighet :)

St.hanshaugen er jo kjempefint! Kort vei til marka, kort vei til sentrum, masse bra butikker(gutta på haugen!) og kafeer der. Fin park :)

Dyrt da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...