Gå til innhold

Innlagt med rier.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For til sykehuset pga vi trodde vannet hadde gått. Men det var det ikke, de tok innvendig ul for å se på livmorhalsen, og der var det aktivitet gitt. Mens jeg hadde ligget å ventet på legen i to timer hadde jeg fått rier med 4min mellomrom og ble innlagt med en gang. Kun lov å ligge på ryggen eller siden, ikkje stryke på magen og bare gå på do når jeg måtte. De begynte med bare å overvåke, men etter en time var det 2min mellomrom! Og jeg ble satt på drypp for å hindre rier. Fikk også lungemodning.

Nå ligger jeg her å kjeder vettet av meg med nett på mobilen! :) bare måtte få det ut.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huffda - ikke noe moro med evt tidlig fødsel, men bra at du blir passet godt på, da!!

Håper dryppet virker og at mini holder seg der noen uker til :o)

Skrevet

Uff da, håper det hjelper og at babyen holder seg inne i noen uker til!

Masse lykke til Januar10Gutt!

Du får komme med en oppdatering hvordan det går!

Skrevet

Huffda! Du får knipe igjen så godt du kan, og huske at hver dag ekstra inni magen din teller mye!!

Lykke til videre!!!

Skrevet

Lykke til! Dette blir spennede. Hvilken uke er du i? Håper lillegutt er stor og rask og sperk!

Skrevet

Huffda. Høres ikke bra ut. får håpen han holder seg inne litt til.

Bra du får god oppfølging.

Krysser fingrene for at alt går bra med dere!

Skrevet

Lykke til!

Jeg har en venninne som fikk dette 6-8 uker før termin. Hun hadde jo planer om å jobbe helt frem til fødsel, men fikk streng beskjed om å ligge strekk ut i 2-3 uker + fikk lungemodningssprøyte for sikkerhetsskyld.

Hun kjedet seg også, men de fikk tv på soverommet og hun fikk lest masse - og det viktigste av alt var at babyen falt til ro og kom ut sunn og frisk rett før termin :-)

Skrevet

lykke til, håper han holder seg inne noen uker til for da kan vi føde sammen :-) Så du var fra Haugesund og vi har termin temmelig likt. Hvordan blir du behandla på sykehuset? er de flinke? Håper du ikke kjeder deg for mye da og at du får tatt det veldig med ro :-)

Skrevet

Heisann, da var jeg hjemme igjen. :)

Men med beskjed om å ta ting veldi rolig! Må si jeg ble lei av å ligge på rygg/siden etter ei stund. :) De fikk heldigvis stoppa riene i løpet av natta/morgenen etter og de har følgt godt med meg etterpå. Hatt to lungemodningssprøyter. Og ting ser bra ut nå, livmorhalsen er hvertfall ikke lenger i aktivitet :)

Gutten er ca på 1790 gram nå, veldi aktiv og sterk liten krabat inni der :)

Dominic: Jeg synest de bahandla meg kjempe godt der! Veldi godt stemning, må si jeg ble litt rørt og mer ¨klar¨ for at han skulle komme me alle babyene og sånn rundt meg :D

Jeg fikk en veldi koselig dame på rommet mitt som var ca ei uke mer en meg, hadde grua meg til det å kansje sove med noen! Men det gikk kjempe bra det også :)

Skrevet

Så bra :-) Det var godt å høre... betryggende... Har snakket med føden en gang, men det var bare om svangerskapskurs, men hu jeg snakka med da var veldig hyggelig, så det lover jo godt :-) Så fint at du er hjemme igjen og at de fikk stoppa reiene :-) Kanskje er det meg du må dele rom med neste gang?? ;-)

Skrevet

Ja det kan godt være :) vet jo aldri!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...