Gå til innhold

Jeg bare tenker og får ikke sove :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som pleier og sovne som en stein om kveldene, spesielt nå som jeg er gravid... Har akkurat blitt singel da, så har litt å tenke på... ville bare syte litt ;)

Hva er det som gjør at dere andre fortsatt er våkne midt i natten da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på jobb akkurat nå men kjenner meg igjen i deg. Noen netter kommer bare DET tankekjøret....da nytter det ikke å ligge på et mørkt soverom å vente på ole lukkøye

Jo mer du maler på tankene jo større blir problemene du tenker på....jeg pleier å stå opp, gjerne legge meg i stua å se tv, da slipper det og jeg sovner:)

Skrevet

Jeg får ikke sove! Er også gravid, og klarer sjelden å sovne før langt på natt for tiden. Kanskje jeg bare skal stå opp og spise litt;)

Skrevet

Bor på et sted som ligger mange timer etter dere hjemme i Norge, så det er ikke sengetid riktig enda.

Skrevet

Jeg skal gjøre et nytt forsøk på å legge meg nå :) Har et kamille-blad jeg kan lese i siden jeg har lest ut boka mi i dag... så blir jeg forhåpentligvis så trøtt at jeg sovner uten å begynne med tenking igjen. God natt alle sammen :)

Skrevet

Jeg er på jobb.. Og jeg jobber til morgenen, av og til så er det bare umulig å sovne.. Men får håpe du til slutt sovner da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...