Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=19629169&sid=xz15ofg3j1yG606934
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Huset var fint, men litt mørkt innvendig for min del. Men det kan jo bare være bildekvaliteten. Og er det ikke det så er det jo enkelt å ta noen malingsstrøk
Gjest Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Fint hus. Bra du ikke trenger beholde de mørke gardinene og sofaen Hadde nok byttet ut gulvbelegget med parkett, ellers kjempefint hus til en rimelig penge.
Gjest Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 PS hadde nok også byttet ut skapdørene på baderomsinnredningen.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Jeg synes huset var ganske så fint Ikke så dyrt heller med tanke på størrelse og standard, vet ikke helt hva husprisene ligger på i Mo i Rana. Men ville ha gjort litt forandringer. Stua var litt mørk. Så trur jeg ville ha malt vinduskarmene og listene i en lys farge. Så panelet oppe ville også ha blitt malt. trur jeg ville ha byttet ut det kjøkkenpanelet som ligger mellom innredningen, for den var skrekkelig. Badet ville også fått ny innredning, gulv, dusj og toalett. Men fasaden, hagen, garasje og bod var jo kjempeflott
frk Nilsen Skrevet 25. november 2009 #7 Skrevet 25. november 2009 Når du ser på fargene på veggene og innredningen så er det nok ikke så mørkt, det er nok heller megler som ikke har lært seg å bruke blitz :-P Fint hus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå