Gå til innhold

Fy flate jeg er glad jeg ikke gikk for langt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg vet mange andre her har problemer med så er det å være "forelsket" i en annen.

Og jeg har sliti sååå med dette, men nå plutselig etter en evighet så roet det seg=) Noe så digg.... Jeg er utrolig glad nå for at jeg ikke gjorde noe mer ut av det enn flørting, holde handa, gi en klem litt meldinger og sånn..

Jeg fikk oppmerksomhet, og det ble en litt uskyldig flørting. Men fy så glad jeg er for at jeg ikke gikk så langt som å kysse med han. Herregud det ville tatt seg ut. Trodde aldri dette kom til å gå over, og det var helt jævlig med det pågikk.

Men nå tenker jeg ikke på han på den måten mer. Og jeg ser han stadig vekk, men det kribler ikke osv som før.

Nei nå skal jeg nyte julen som kommer med min familie, uten å sitte på julaften og ha en annen i tankene=) Håper "forelskelsen" ikke kommer tilbake.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!

Utroskap er om man gjør.

Man blir alltid betatt av eller forelsket i noen gjennom et ekteskap/samboerskap, det kan man ikke noe for.

Den store forskjellen er i dem som lever det ute eller de som med deg venter til det går over.

Vær stolt av deg selv!

Du var flink.

Kos deg i julen med familien!

Skrevet

Flinke du!

Man kan ikke styre følelsene, men handlingene styrer man.

Skrevet

Æssa, live a little...

Man lever bare én gang. Får jeg lyst til å pule en annen, så akter jeg å gjøre akkurat det.

Skrevet

Takk for det=)

Ja jeg sitter her nå og lurer på hva i alle dager jeg tenkte med?

Herregud jeg har jo verdens flotteste mann, også gikk jeg bare og tenkte på han andre. Gleda meg til jeg skulle se han osv. Nei fy.

jeg er glad for at jeg ikke gjorde mer. Det hadde jeg angra på. Men fristelsen var stoor mens det pågikk. Så godt det plutselig er over.

Leste om flere som har sakt til andre med lignende tråder at det vil gå over. Men det trodde jeg ikke. Men det har det gjort. Så godt.

hi

Skrevet

Må være veldig deilig å være over det.

Og så ha du fått en nyttig lærdom hvis du opplever det igjen.

Som sagt, kos deg videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...