Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Begynte på cerazette og har så og si blødd nesten hver eneste dag de siste 3 mndene! Noen som lider av samme greia?
Gjest sug lut Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Aaah, flashback til åttitallet. Hormonprevensjon er foten av faan.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Jepp, jeg hadde det når jeg begynte på Loette igjen 1 år etter fødsel. Gikk på de i 2004 uten noen problem, men når jeg begynte på de i sommer blødde jeg i 3 måneder i strekk (ikkje sånn at jeg fossblødde hver dag, men måtte bruke bind). Tok det opp med lege og fikk beskjedd om å slutte en periode for å se om jeg fikk regelmessig mens igjen. Men det gjorde eg ikke, skiftet mellom å ha det på begynnelsen av måneden og slutten, blødde mye og hadde ofte mensen 2 ganger i måneden. Det kan være mange grunner for det, jeg fikk time med lege for å ta celle prøve fra livmorhalsen. Så ta kontakt med legen din du Begynte med hormonspiral etter anbefaling fra lege pga mye blødning, har hatt det i 4 måneder nå og blør så og si ingenting
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Ja, byttet til conludag etterhvert. Veldig mange som har måttet bytte pga det.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Thank you:) Men hvorfor tok du celleprøve hos legen egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå