Gå til innhold

Skillinngsboller, León Grieco og PG tips

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sólo le pido a Diós at jeg i det minste kan skrive overskrifter riktig.

Skrevet

Kan du ikke være så snill å oversette eden din, om det er en ed, jeg kan ingenting på spansk og trenger å lære noe som i alle fall er nyttig! Sólo le pido a Diós?

Så bra at bollene funka! Jeg har bare kjeks. Men jeg har i alle fall snart kun sovende medboere, moahahahaha, og allerede bedrevet en sinnsyk mengde tomme men imponerende ord.

Skrevet

Jeg klarte å stave PG tips riktig.

León Gieco er en sanger-musiker fra Argentina og han synger bl.a Solo le pido a Dios (jeg ber kun Gud om..-) som er den jeg hører på her jeg slurper engelsk te og sluker boller på høykant.

Politiske søramerikanske sanger.

Det er en sånn fashion-kondomlue-og-yoooo-armbevegelser-gruppe som har laget en engelsk versjon av den og.

Her har du den spanske med engelsk tekst:

http://www.youtube.com/watch?v=T_XwalvePdg&feature=related

Skrevet

-jeg ba altså Gud om å i det minste la meg skrive overskriften riktig her jeg sitter med musikk i ørene og kjeften full. Tror jeg må bruke morgenkåpe på jobb i morgen - kan ikke se for meg at noen av buksene kommer til å passe etter all denne gjærbaksten.

Skrevet

jeg får heller ikke på meg mine bukser mer. det er et trist kapitel, men det begynte med at jeg fikk en sønn og sluttet med at jeg ikke orker å handle nye klær.

så nå går jeg i taits (hvordan nå en det skrives). da kan jeg bli så feit jeg vil :D

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg begynte å merke at buksene ikke passer igjen etter at julenissene (de skumnissene) kom i butikkene. Nå må jeg bytte mellom hvor jeg kjøper dem, slik at jeg ikke får et uønsket stempel!

Skrevet

Fant du de sukkerkulene du lette etter eller? Skal stå ved melisen på Carrefour....

Politiske sanger - metelas por el culo!!!!

Skrevet

Ya que eso, por lo menos escribe bien no? Trønder! MeteTElas por el culo din stut.

Og jeg har ikke leita etter dem, jeg går forbi en Mercadona og en Supercor hver dag men har ikke kikka gitt!

Jeg kan vedde veinte duros på at du aldri hadde hørt om Leon Gieco engang, din ukulturelle ku. Bare Nacho Vidal i ditt hue. Politikk? Nei. Penis? Ja. Skam deg.

Skrevet

Hmpf - gikk litt fort i svingene - ellers prøv deg ikke - kan når som helst ta deg på feil når det gjelder bruken av spanjolenes yndlingspresens som ikke er den normale presens NÅR SOM HELST.

Men nåkk om det - kaller du meg ukulturell? Jeg som har lest hele Don Quijote på orginalspråket? Samt alle de andre store "klassikerne" som er et must - ler rått av deg di cuala!!! Dessuten vil jeg hevde at politikk og kultur er 2 vidt forskjellige ting - selv om Trond Giske (trønder og en skam for oss alle) ikke helt har fattet det poenget - gudskjelov ble vi kvitt ham.....

Nacho var det du som begynte med - jeg er ei virgen maria som sabe nada de hva du snakker om - penis? hmpf.... hakke sett en penis siden sommer jeg :o/ PØH!!!

Men uansett, vi kan ikke komme unna at "la trompa" (elsker Shin Chan) til Nachito er MEGASVÆR, og har vel falt ut i fra penis-kategorien for mange cm siden.....

Skrevet

Fnys; ingen tar meg på spansk presens, dessuten skal du vite at jeg snakker andalusisk og ikke castellano. Dog jeg unngår de groveste feilene som f.eks A donde fuistes, sarquila piso, jugar al furrbo og samacaláol coshe. Caésho?

Jeg vedder tre euro på at du ikke skjønte dem engang. Madridfjols.

Men en ting er jeg enig i; Shin Chan er kul. Culete culete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...