Nr3-2012 Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Er det noe man kan bruke som smertelindring "der nede" etterpå?? En salve eller ett eller annet?? Noen som vet? Tenkte kansje det var noe som var greit å ha i hus før ting skjer =)
Let's hear it for the boys! Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Jeg fikk ingen salve etter klippingen og syingen sist, men jeg fikk en god del muskelavslappende som fungerte utmerket Turte knapt tørke meg etter bimmelim, langt mindre smøre på en krem :/
Mamsebamsen Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Jeg tenker umiddelbart at man ikke bør smøre på noe pga infeksjonsfare... Jeg ble isteden oppfordret til å ligge å lufte området en stund hver dag. De første dagene (før melka kom ordentlig igang) tok jeg smertestillende som jeg fikk på sykehuset, men ellers trengte jeg ingenting. Det gror som hakka møkk der nede, man blir bra lenge før man skulle trodd det.
Gjest Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Forrige ble tatt med tang, og jeg revnet da ganske dypt. Jeg fikk ikke noe smertestillende, det er ikke så vondt at det er "vanlig" å gi det. Men etter 3-4 mnd var det fremdeles stramt og vondt, og sex ble vanskelig. Jeg fikk da en smertestillende krem som skulle masseres inn der det gjaldt. Det hjalp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå