lengter daler ned i skjul... Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 er en ekstremt trassende gutt på 2,3 år for liten for en form av belønningssystem? feks klistremerker eller noe sånt?
thea - M har gull i gulping Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Nå har ikke jeg en toåring men jeg synes å huske at klistremerker fungerte:) Lag en tavle og gi han et klistremerke når han har vært skikkelig flink.. Og etter feks 10 klistremerker kan han få en liten premie:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå