Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 såg dere nyhetene nå nettopp på nrk? tenk på hvor mange barn som lider og har det så sinnsykt vondt i andre deler av verden. jeg får helt vondt av å se sånne ting..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Helvetes rasister som ikke en gang kan stave, tenker nå jeg. Ja, det er grusomt. Men ingen grunn til å skrive noe så tåplig som du gjør i overskriften.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Innslaget gjaldt jo en somalisk gutt på åtte år som hadde blitt skutt i ansiktet. Tror ikke dette var rasistisk ment, somaliere både foran og bak våpenet. Kan også drømme om helvete og værre plasser når jeg skal prøve å fordøye faenskapen som skjer rundt omkring.
Gjest Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Søt du:) Som tror at barn bare har det vondt i andre deler av verden. Og at det bare er personer fra en bestemt nasjonalitet som påfører barn smerte. Syns du forresten at ordet "helvetes" får mer tyngde om du putter på en ekstra t?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Hvordan er det å være så dum? Føles det som å være i en boble? Er det vakum i hodet ditt?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Stålsett deg HI! Nå skal de ta ballen og ikke spilleren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå