Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Seriøst? Jeg mener JA. Jeg runker. Hva kaller dere det?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Jaaaa! Jeg visste det ville komme!!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 NEIIIIII! Jenter runker ikke. Hvilken planet er du fra! Ps jeg er anonym no 1
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Nope. Onanerere kan man, skal man runke må man ha en helvetes lang klitoris.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Ja, man kan bruke ordet om begge kjønn, det betyr å tilfredsstille seg selv seksuelt. Men det vanligste er å bruke det om gutter/menn.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #9 Skrevet 24. november 2009 Vi ser i ordboka: Runke (trol besl med II rugge): onanere Ikke noe om at det er forbeholdt menn. Det betyr bare onanere, men selv bruker jeg det om menn, ikke kvinner. Ser for meg det man gjør med en penis. Men er altså ikke det ordet betyr, selv om det betyr det for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå