2tettebabyer Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Vi skal som sikkert mange andre pusse opp babyrommet og vi er i gang med riving av gammel tapet etc. Men nå står jeg altså helt fritt til å velge hvordan jeg vil ha det, og synes det er veeldig vanskelig. Har prøvd å lete opp tips og bilder av barnerom på nett for å få litt inspirasjon, men finner nesten ingenting. Noen som har noen tips til hvor jeg kan lete?? Vi venter jente.
*Charlee* Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Hei, Er selv akkurat blitt ferdig med rommet til eldste jenta siden de nye babyene overtar hennes gamle rom. Jeg visste sånn ca hvordan jeg ville ha det da, men om du trenger tips og inspirasjon hadde jeg søkt litt på amerikanske sider. Synes det er så masse fint og gjennomført der. Man trenger jo ikke lage det til helt likt men det gir litt inspirasjon.
mirremamma Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Artig med oppussing =) d som er litt lurt er å bruke nøytrale farger på veggene(lyse/duse) så kan man sette farge på rommet med innvetaret. Da blir d mye lettere hvis man ønsker å forandre i ettertid når jenta blir større og er ferdig med babyrosa er jo så masse fine farger i lilla syns jeg, ikke helt glad i denne babyrosa har du sett på Ikea? de har vel kanskje litt tips? lykke til.
2tettebabyer Skrevet 25. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2009 tusen takk for tips. Det er faktisk første gangen jeg pusser opp et rom helt fra skrætsj for har bare leid leil. fram til jeg møtte samboeren som eide hus. Det blir nok en tur til Ikea ja, kjenner jeg savner Oslo litt på dette omr... litt mer utvalg. Tar jo over to timer en vei til ikea :-( på tide med Ikea til Haugesund.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå