Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Har alltid hatt et godt forhold til min svigermor. Hun kan være litt overkjørende i blant, feks. hvis vi snakker om at guttungen trenger ny pysjamas (eller noe helt annet, ormekur til katten feks.) Så tar det en liten stund så har hun vært å kjøpt dette til oss. Helt greit har jeg tenkt, har ikke giddet å brydd meg noe særlig, vi finner alltid noe annet å bruke de sparte pengene på ;-) Men nå! Tvillinggravid og fæl som jeg er så klarer jeg nesten ikke svigers!! Har roet seg litt da men for en uke siden så ble jeg nesten kvalm av å være på besøk der! Skremmende! Tenker paranoide tanker osv! Andre som har det slik? En venninne hadde det sånn sist svangerskap, men var da en annen venninne igjen som hun ikke tålte. Kan virkelig hormonene gjøre meg så gal?!
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Vet ikke hvordan det er med meg, men tror ihvertfall svigermoren min har fått anti-gravid hormoner. Er 7+6 idag og fortalte svigerforeldrene forrige lørdag at jeg hadde blitt gravid med nr 2. Virket som de ble litt sjokkert (vet ikke hvorfor, dattera mi er 4 år) men de tok det greit. MEN da jeg fikk sitte på med henne dagen etter (uten mannen min og uten mannen hennes) så fikk jeg skikkelig gjennomgang!! Hun lurte på om hvordan jeg kan gjør dette mot mannen min, hvordan kan jeg belaste ham enda mer (fordi vi bor ut på landet og det er bare ham som har førerkort). Hun lurte på hvorfor jeg hadde lyst på et barn til når jeg er så dårlig mor fra før!!!!????? Helt utrolig. Da gikk hun videre med at hun rådet meg på det sterkeste til å ta abort, fordi de ikke vil ha noe med barnet å gjøre!!! Ble helt satt ut!! Er gift med jobb og er 30 år gammel. Skjønner ingenting! Som sagt er jeg fra USA, og jeg har ingen familie her i norge. Er kjempe vanskelig å bo i et land uten noe støtte og uten å ha noen som har tro på deg. Har veldig lyst til å fortelle henne hva jeg mener om det hun har sagt, men vet ikke om jeg orker det så nær jul Er virkelig såret og forvirret.
DK+2 Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Hva i ALLE DAGER er det som feiler svigermora di?? Trodde JEG hadde en rar svigermor.. Tenk å si noe sånt, hun har jo tydligvis skada seg hardt et eller annet sted. Det der er jo det siste man sier til noen! Har du fortalt dette til mannen din? Det burde du! Har dere bestandig hatt et dårlig forhold eller er det bare nå det har klikka for henne? Er helt sjokkert jeg.. Håper virkelig mannen din kan snakke med mora si og forklare at sånn oppfører man seg bare ikke, helst at hun ber om unnskyldning.
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Har hatt et helt greit forhold før, kan kræsje litt om vi blir uenige, men ellers... nei jeg skjønner ingenting! Fortalte mannen min, han ble rasende og beklaget veldig, men nekter å si noe for å forsvare meg til henne. At hun tør å si at jeg ikke gidder å ta være på ungen min - jeg er en kjempe god mor (litt for svak i grensesetting kanskje, men ellers..)
Belladonna med to gutter Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Hva i alle dager!?!?!?!?! Jeg har brutt med min svigermor for mindre enn det der...ikke at min ikke er psycho, men DIN er definitivt ikke helt god!! Shit!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå