Gå til innhold

Trenger hjelp med dette håret mitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håret mitt er ganske tynt og jeg har farget det en del ganger, noe som har gjort det ganske slitt....:/ Jeg skal gifte meg til sommeren og ønsker for det første å få litt fyldigere og mer glansfullt hår innen da... What to do?

Jeg har begynt med hårkur nå, og tar b-vitaminer.. Men finnes det noe annet jeg kan gjøre for å få litt "bedre" hår?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hair extensions :)

Trenger ikke sette på så mye, men nok til at håret ser fyldigere ut. Da ser du ikke fake ut, men bare flott :)

Kan anbefale det :)

Ønsker du absolutt ikke å ha det ville jeg gått til frisøren og fått klippet håret så det så fyldigere ut, f.eks få bort de slitte tuppene.

Drikke mye vann kan også hjelpe på :)

Skrevet

Fortsett å kure det. Husk å håndkletørk håret før du har i kur. Har du plastfolie kan du ha det over håret:) Da virker kuren bedre..

Da jeg var på mitt verste sov jeg av og til med kur;)

Gratulerer med bryllup til sommeren:)

Skrevet

Det finnes mange typer ext. da..Men finn deg en frisør som du føler deg komfortabel med-helst den samme som skal ordne brude looken på deg og prat med han/henne.

Skrevet

Stell godt med det. Ikke behandle det for mye, stuss det når det trengs, og kjør på med løshår til bryllupet om det slår feil :-)

Skrevet

ps.IKKE sov med protein kurer! Proteinet tar større plass i hårstrået enn fuktighet så overgår du virketiden ender du opp med et uttørket flokete hår.Du bør som sagt finne deg en frisør du er trygg på, legg en plan og ta det derfra =)

Skrevet

Tusen takk for svar folkens!:) Jeg fikk tak i en kur som skal haes i fuktig hår (dusjer først, tørker det så litt i håndkleet før jeg har oppi kuren), og virke i 2 minutter. Satser på at den fungerer bra!!

Ellers er extentions veldig aktuelt ja, tviler på at håret mitt blir så veldig fyldig og fint iløpet av de mnd fram til brylluppet... Men jeg skal iallefall prøve!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...