Gjest Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Hei! Skal få fødselen min satt i gang i morgen tidlig i halv 9 tiden, er 36 uker på vei i morgen.. Lurer veldig på om eg har moden livmorhals eller ikkje, og tanken på å måtte vente heile natta på å få vite det, er uutholdende... Er det noken her inne som veit om tegn som tyder på at livmorhalsen er moden, eller om det er mulig å skjekke det sjøl på noken måta?
Termin 061209 Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Du trenger ikke bekymre deg for det altså. De sjekker det i morgen og er du ikke moden får du en modningstablett i skjeden.. dette kommer til å gå kjempefint. Jeg ble satt igang med nr 2 og det var akkurat som en helt vanlig fødsel.. Jeg var veldig skeptisk, men det trengte jeg ikke være Jeg hadde akkurat begynt på uke 37 og var ikke moden, men d ordnet de med en modningspille. Holder det ikke med en får du en til. Får jeg spørre hvorfor du settes i gang nå?? Svangerskapsforgiftning? Ikke gru deg til imorgen du.. det kommer til å gå så fint Lykke til!!!
Gjest Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Dei trudde det va forgiftning, men e berre veldig varierande blodtrykk som enten e alt for lavt eller alt for høgt.. Er det sånn at det kan ta opp til fleire daga før noke kjem til å skje i det heile tatt? Tusen, tusen takk!!
Termin 061209 Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Det spørsvel litt på hvor mottagelig du er for å bli satt igang tror jeg, men det viktigste er at du ikke engster deg og stoler på de som hjelper deg, for hloder du tilbake og er redd tror jeg du kan holde det igjen litt selv. Du kan tenke på det som en vanlig fødsel bare at du får prostaglandiner som du normalt produserer selv for å modnes. Det kan hende du får litt mens serter av dette da det var sånn jeg har kjent modning.. når du er modennoe som kan ta to til tre dager tror jeg, men jeg brukte som sagt bare noen timer på det.. så tok de vannet mitt og resten gikk av seg selv. Hvis du ikke har nok åpning blir du satt på dryppsom fremkaller rier slik at du åpner deg mot de berømte 10 cm.. Ikke vær redd!! Dette går så fint. Jeg skal til kontroll i morgen pga litt stygge leverprøver så jeg blir kansje satt igang denne gangen også, men det gruer jeg meg ikke til. Se på det som din fødsel. Jobb med riene, slapp av og tenk at for hver rie har du igjen en mindre og ikke minst disse vondtene er IKKE farlige og du vil få se babyen din om kort tid
Gjest Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Åh, tusen takk, kjente at eg vart mykje roligare no!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå