Gå til innhold

Hehe.. Sambo ble litt flau... ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

fersket ham nettopp midt i en runk i dusjen.. Så vet jeg hvorfor han bruker så himla lang tid i dusjen hver dag.. mens jeg venter oppe på at vi skal se litt TV sammen eller noe.. Han ble litt flau da gitt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig med sex om dagen da eller?

Skrevet

Mens mannen min sa nettopp: "Jeg går opp jeg og tar en runk"

(er høygravid og ikke helt i form)

Vi er åpent om slikt vi....jeg onanerer hver morgen og han om kvelden (med mindre vi gjør det i lag)

Skrevet

Må runking bety at det er dårlig med sex? Vi runker hver dag, hver for oss eller sammen. Her er det vel mer et sunnhetstegn som holder lysten ved like.

Skrevet

Haha :)

Mannen her blir også litt flau når jeg tar han på fersken.

Har aldri gjort meg noe og jeg forteller han at jeg ser på det som bra at han holder lysten ved like, både med og uten meg.

Skrevet

Da regner jeg med, i og med at dere runker hver for dere, at:

1) Du er en homoseksuell mann

2) Samboeren din har en veldig lang tiss.

3) Du har en enorm klitoris.

Blir litt for "Tilsammans" aktig for min smak, men for all del, kjør på!

Skrevet

"Runke" er det norske ordet for "onanere", ikke bare noe som menn gjør.

Skrevet

Der tar du skammelig feil, 23:06.

Der jeg kommer fra er runking noe menn gjør.

Så snakk for deg selv, vet ikke hvor i hillbillieverden du kommer fra men kom ikke her å påstå at jenter runker.

Skrevet

Har ikke sett tilsammans, kommer ikke fra en hillbillieverden, er ikke mann eller har stor klitoris, jeg kaller det runke og det er min rett. :) Så det så.

Skrevet

Kjære deg da, for en reaksjon!

Man kan tillegge ord en bestemt betydning for sin egen del, men de har alltid en allmenn betydning. Og "runke" betyr altså onanere, og det er ikke galt å bruke det ordet om det jenter gjør. I likhet med deg bruker jeg ikke ordet slik selv, synes det høres feil ut, men jeg vet at det er det som er betydningen av ordet. Kan ik helt se hvorfor du skal kakke meg i hodet av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...