Gå til innhold

Dere på Ketolysekur...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bedre å slutte å amme for å begynne med ketolyse eller kan det kombineres?

Tenker at morsmelken er viktig...men min helse også, og jeg vil komme i form igjen så snart som mulig....

Skal komme inn i bunaden til 17.Mai....

 

Fullammer ennå, poden blir 6måneder nå.

 

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan ikke amme og gå på ketolyse samtidig, blir for mye "giftstoffer" i melka. Om du vil fortsette å amme kan du spise lavkarbokosthold, men ikke med så lite karbohydrater at du kommer i ketose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...