FruAkilles Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Er det bedre å slutte å amme for å begynne med ketolyse eller kan det kombineres? Tenker at morsmelken er viktig...men min helse også, og jeg vil komme i form igjen så snart som mulig.... Skal komme inn i bunaden til 17.Mai.... Fullammer ennå, poden blir 6måneder nå. Takker for svar!
Mrs. Bouquet Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Man kan ikke amme og gå på ketolyse samtidig, blir for mye "giftstoffer" i melka. Om du vil fortsette å amme kan du spise lavkarbokosthold, men ikke med så lite karbohydrater at du kommer i ketose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå