miapia Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Hører altså så mye lovord og mye er sikkert sant. Men selv har jeg gjort noen bomkjøp... Matbokssett med myk gummi som gir etter om du skulle fylle litt mye i.En stor firkantet som har plass til en avlang og to runde bokser oppi. Gummien morkner og revner, og tålte ikke "pinnene" som støtter alt i oppvaskemaskinen, Har fått merke etter en sånn pinn i den store. Likte de veldig godt, men ble skuffet over kvaliteten. Kvern til å male mandler og nøtter. Fullstendig håpløs å bruke!
Sjokoladefrik Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Storfornøyd med boksåpneren jeg! Men har et sett med kakebokser eller hva det er, 3 bokser i forskjellig størrelser med snømannmotiv på. Helt håpløse, ubrukelige! Iallefall til kaker og hjemmelaget godteri, ble helt ødelagt. Småttisene får bruke de til juleduppedingser etterhvert tenker jeg.
novembergutt <3 Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 er nok mest misfornøyd med kverna til mandler og nøtter samt osteklokka, bruker den nesten aldri.
Lollinondodda Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Er også misfornøyd med den kverna til mandler og gulrøtter,ost osv(husker ikke hva den heter) Jeg bare griser når jeg bruker den jeg,og det setter seg fast hele tiden,så må ta fra hverandre og på igjen..bare noe shit:) men hører andre som er fornøyd med den:)??
Ranveig R Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 sologsommer; er du HEILT sikker på at du brukar boksopnaren riktig? Har høyrd fleire som har levert den tilbake fordi den ikkje funka, men dei hadde berre gjort det feil. Den skal jo faktisk ikkje vere skarp, den skjærer ikkje i boksen, berre løsnar på limet mellom boks og lokk. Måtte berre spørre ) Syntes for øvrig at desse samanleggbare boksane såg kjempelure ut, men sånn i praksis er ikkje runde boksar noko særleg, dei tar alt for stor plass i kjøleskap eller sekk til at eg har brukt dei noko særleg i det heile tatt.
Bettybu Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Rund kakeform av silikon!! Funker IKKE!! Skal liksom ikke være nødvendig å smøre. så burde man skylle den i vann før man hadde kakedeig i, så smøre den, om det ikke var smør i kakedeigen.... Da er liksom hele vitsen borde!! Mange elsker løk-kutteren, man de kan umulig elske løk.... Skal du kutte løken i mange deler og kun ha i 1/2løk, ja da går det raskere å bruke kniven!! Morkner delene, så får du levere inn, sånn du får nytt!! "Livstids-garanti!"
miapia Skrevet 24. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. november 2009 Dem som skal male tre mandler da eller?
miapia Skrevet 24. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 24. november 2009 Var inne på sidene å så. De boksene het musling
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 24. november 2009 #11 Skrevet 24. november 2009 Mener også det er livstidsgaranti på Tupperware. Vet om noen som har nytt fordi skriften var slitt bort, og matbokser som er delt mellom boks og lokk.
Lollinondodda Skrevet 24. november 2009 #12 Skrevet 24. november 2009 Ja,er nok bare de som skal ha 3 mandler som er fornøyde,hehe:)
miapia Skrevet 24. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 24. november 2009 Den er liksom delt mellom boks og lokk... Hvordan går jeg frem for å klage da?
Gjest Skrevet 24. november 2009 #14 Skrevet 24. november 2009 Det er meningen at musling skal utvide seg om innholder blir "for stort"! For å klage på en tupperware som er ødelagt av slitasje/vanlig bruk kontakter du en forhandler som sender den inn for deg.
miapia Skrevet 24. november 2009 Forfatter #15 Skrevet 24. november 2009 Det viste jeg Det er det at det revner jeg ikke liker...
Soloho Skrevet 24. november 2009 #16 Skrevet 24. november 2009 Jada...Hvor skal jeg begynne? Den osteklokka PRODUSERER vann. Osten ligger og dupper i en halv cm med vann. Klaga og fikk beskjed om at det var kjøleskapet mitt det var noe galt med. Klaga på nytt- denne gangen med bilder av vannet og fikk den tilbake med beskjed om at det skulle være sånn. Kjøleskapet mitt er det IKKE. For i ren trass har jeg prøvd den i det gamle kjøleskapet mitt, det nye, mamma sitt og ei venninne sitt og i alle fire kjøleskapene produserer den like mye vann. En kompis av gubben har denne også, og hans produserer også vann. Jeg har i grunnen gitt opp den osteklokka, men lurer på om jeg skal ta opp kampen igjen siden de reklamerer med livstidsgaranti så blir dette ett prinsipp. Og til dere her inne som måtte være Tupperwarekonsulenter: Ja, jeg har den MIDT i kjøleskapet, lar lokket ligge igjen når jeg tar ut osteklokka (Bare det er jo en teit ting å være nødt til å gjøre for at ei osteklokke skal fungere) Har ikke hatt filteret i oppvaskamskinen. Alt er prøvd. Den osteklokka er dritdårlig. Og den mugga. 1,5 liter. Med lokk du kan trykke på bak så løfter lokket seg i fremkant så man kan sjenke. Jada...Innerlokket henger igjen når jeg trykker på lokket. Skikkelig bra. Men den fungerer uten lokket på da. Og boksåpneren min er også sløv. Jeg må ta den to ganger rundt boksen før lokket slipper. Jeg har også den løkkutteren. Men før jeg kan putte oppi løken så må den skreller og skjæres i fire. Ellers er det ikke plass til den oppi kutteren. Og når man først har dratt frem kniv og fjøl så tar det meg fem sekunder ekstra og skjære løken i biter. Bruker lenger tid på å finne frem kutteren. Også de derre koppene med hank og lokk på. Det ene lokket kunne erstattes med ett lokk med hull for sugerør. De koppene er ikke tette. Kan kun brukes til rosiner, frukt el. Hun som solgte sa det var genialt til barnehage for man kunne ha drikke i dem og sette på lokket. Nei, jeg kommer ikke til å kjøpe en dritt fra Tupperware mer. Synes jeg har vært dum lenge nok til å la meg lure gang på gang.
Gjest Skrevet 25. november 2009 #17 Skrevet 25. november 2009 Er også veldig skuffet over osteklokka. Den er jo KJEMPESTOR, og som du Fjollsa, sier: Den produserer vann. Helt fryktelig! Løkkutteren er også latterlig. En må jo kutte løken så og si ferdig før en legger den oppi, så den er unødvendig. Sikkert masse annet jeg kunne vært misfornøyd med,men jeg må innrømme at jegikke er så veldig flink til å bruke dem, hehe.. Har ei svigermor som er helt tupperware-frelst, og vi får masse (dritt) av henne hvert år. Selvom vi sier vi ikke trenger det. Lurer på når hun tar hintet? Kanskje om vi begynner å gi tingene vi har fått av henne tilbake?hehe.. Hadde vært litt gøy da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå