Gå til innhold

Unge mamma blogger!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor blogger egentlig folk?

Ser ut som det er de som er litt yngre som må vise seg frem.

Hva er greia? eller er det bare vi andre som er tørre og kjedelige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blogger selv, men i min "bloggekrets" er det overhodet ingen unge mødre. Her er vi vel heller det man kaller den litt eldre garde. (altså fra 27 og oppover til 40) og da går det i interiør for det meste. :) SKjønner ikke helt tingen med å dra inn "unge mødre" som skal vise seg frem, for det er da ikke bare de som blogger!

Skrevet

Nei, men her snakker da hi om UNGE MAMMABLOGGER, ikke de i eldre garde!! Jeses!

Skrevet

Folk blogger for å dele livet sitt, og det dem er opptatt av. Så enkelt er det..

 

Og er ikke bare unge mødre som blogger.. Mødre i alle aldre blogger jo..

Skrevet

er 27 den eldre garde:(....me dont like , er 27...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...