Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Det er jeg som fikk iPhone av min kjære til bursdagen min idag... Tror dere ikke han sitter, og har sittet, med den i hele kveld? Fant frem pcen nå, gidder ikke ta initiativet til å finne på noe... det kan bare være.. han bryr seg tydeligvis mer om den enn om meg... Jeg går nok å legger meg nå, skal tidlig opp å på trening i morgen. Jeg har funnet ut en ting, til hans bursdag (og jul) skal han få ting JEG har ønsket meg, som JEG får glede av :)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Kjøp noen fabuløse øredobber til ham, du:) "Åh? Har du ikke hull i ørene du, kjære? Jaja, jeg kan ta dem, jeg." Skal forresten vedde på at han kommer strålende fornøyd opp til deg når han har funnet utav iPhonen, for så å gi deg en trekvarers innføring i alle dens funskjoner.. Det der kunne min mann ha gjort, men de mener det jo godt, da:)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Haha, stakkars. sikkert gledet seg ihjel til å utforske gaven DIN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå