Gå til innhold

Jammen sa jeg SMØR!!!!!! (iPhone'n)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg som fikk iPhone av min kjære til bursdagen min idag... Tror dere ikke han sitter, og har sittet, med den i hele kveld?

 

Fant frem pcen nå, gidder ikke ta initiativet til å finne på noe... det kan bare være.. han bryr seg tydeligvis mer om den enn om meg... Jeg går nok å legger meg nå, skal tidlig opp å på trening i morgen.

 

 

Jeg har funnet ut en ting, til hans bursdag (og jul) skal han få ting JEG har ønsket meg, som JEG får glede av :) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp noen fabuløse øredobber til ham, du:)

"Åh? Har du ikke hull i ørene du, kjære? Jaja, jeg kan ta dem, jeg."

 

 

Skal forresten vedde på at han kommer strålende fornøyd opp til deg når han har funnet utav iPhonen, for så å gi deg en trekvarers innføring i alle dens funskjoner.. Det der kunne min mann ha gjort, men de mener det jo godt, da:)

Skrevet

Haha, stakkars. sikkert gledet seg ihjel til å utforske gaven DIN ;)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...