Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Hva synes dere om å gi vin i utloddningsgave? Skal ha med en gave vi skal lodde ut på julebord. Skal koste opp til 100 kr.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Jeg synes det er ganske skummelt egentlig for man vet aldri hvem som kan drikke og ikke. Jeg er hvert år på sånt julebord hvor alle skal ha med seg en gave som blir loddet ut. En god venn av meg vant en flaske rødvin. Hun hadde da akkurat kommet ut av et behandlingshjem for alkoholikere. Jeg vant en blomst så vi byttet gave. Men tenk på de som da kanskje drar hjem og har med seg vin hjem. Fristelsen kan bli stor når man har det tilgjenglig.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Hater det. Er avholds og mannen er alkoholiker så den hadde gått i vasken før jeg gikk hjem.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Klart du kan gi vin. Det er en flott gave å få. Man kan jo ikke gå rundt å tenke at folk kan være alkoholikere osv. Det blir litt drøyt synes jeg. Da kan man ikke gi nøtter osv heller da i tilfelle personen som vinner har allergi. Nei kjøp en god flaske vin og lodd ut den du :-)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Det er stor forskjell på vin og nøtter da. En person med nøtteallergi skjønner jo selv at han ikke skal spise nøttene for da blir han syk. Med vin og alkohol er det annerledes for enkelte klarer ikke la være selvom de blir syke av det. Kjøp en konfekteske istede. Det pleier jeg til sånn loddpremier greier.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Er ikke alle som liker sjokolade heller...og folk kan være allergisk mot blomster.... Det er jo bare å ta en sjanse og hvis ikke gaven faller i smak, så kanskje noen kan bytte? Det tryggeste er vel å kjøpe ett gavekort til 100 kr. på ett kjøpesenter....det faller vel kanskje i smak hos de fleste...hvis ikke de er noen susehoder som glemmer å bruke gavekort da....
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Uff, nei! Situasjonen i Burma er nå så forfeldelig at jeg ville helst sett at du brukte pengene på mennesker som sliter der! Kvalmt at jeg skal måtte gå rundt på kjøpesenter å fråtse her i landet når verden er så urettferdig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå