Gå til innhold

Er det virkelig ingen som bruker vanlige våtservietter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var endel innlegg her for en stund siden ang at våtservietter var fy-fy og det virket som alle brukte sånne papirservietter eller andre alternativer... Er det virkelig ikke noen som bruker vanlige våtservietter altså? Jeg bare lurer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo det gjør jeg. De er med meg overalt!

Skrevet

Jeg bruker våtservietter. Når jeg farger håret, til å fjerne hårfargen som setter seg i huden rundt hårfestet.

Skrevet

Såklart... Våtservietter selger jo som hakka møkk!

Jeg bruker våtservietter ved hvert eneste bleieskift, og har gjort det i 7 måneder. gutten min har aldri hatt bleieutslett eller antydning til sår hud faktisk... Våtservietter er effektive (bæsjen går lett av), og etterlater en film av olje på huden som beskytter stumpen mot urin og avføring en stund også etter stellet..

Heia våtservietter!

Skrevet

min sønn har aldri hatt sår stump.

heia våtservietter:)

Skrevet

bruker de rimlige på coop, er kjempe fornøyd.

Skrevet

Jeg gjør og har alltid gjort d, samme gjør barnehagen ;)

Skrevet

Bruker på tur. Var litt lat og brukte hjemme i noen uker for litt siden, og da ble gutten min skikkelig sår 3 ganger på kort tid. Så da syns jeg det var best å gi seg med det. Brukte da i hovedsak Libero og Dr. Greve. Var i utg.pkt skeptisk til de, men ville gi de en sjanse. De er herved utelukket for godt.

I stelleveska har jeg Änglamark fra Coop.

Skrevet

Jeg brukte dem da lillemor brukte bleier.. Både hjemme og på tur..

Skrevet

jeg har brukt alle mulige varianter av våtservietter. Jeg er ingen spesielt bevisst forbruker, og glemmer å se på pris osv, og jeg liker generelt å variere, så det har jeg gjort når det gjelder våtservietter også... Gutten min er 7 måneder og har aldri hatt sår stump..

Så... jeg heier også på våtservietter :-) For mye hassel med alle disse andre rengjøringsremedier..

Skrevet

Eg tør ikkje bruke det på jenta vår som har frykteleg ømfintleg hud. Har slitt MASSE med div utslett og eksem i bleieområdet, og det som held huda finast er klut og vatn. God gamaldags bomullsklut og lunka vatn.

Når vi er på tur tar eg enten med meg klutane heim igjen, eller eg brukar oppklipte, gamle laken e.l. som eg kastar etter bruk. Vi har brukt mykje tøybleier på jenta (det er berre då eksemet er heilt vekke), då er det liksom ikkje noko ekstra arbeid å ta med ein klut heim og vaske den :o)

Men dei aller aller fleste eg kjenner som har bleiebarn brukar våtserviettar.

Skrevet

Joda, de allem fleste gjør det. Vi tør bare ikke å fortelle det her...

Skrevet

Takker for svar :)

Begynte å lure på om jeg var den eneste som brukte våtservietter ;)

Jenta mi har omtrent aldri hatt bleieutslett (kun en liten periode, men det var bleiemerket hun reagerte på, ikke våtserviettene) så når barnet ikke reagerer på det, så syns jeg det er greit, for det er jo så lettvint og greit å bruke!

Skjønner jo selvfølgelig slik som deg, Ranveig R, når ungen har sensetiv hud og reagerer på våtserviettene, at det da ikke er noe alternativ..

Men jeg syns det er greit når ungen tåler det, og jeg er glad for at jeg ikke er den eneste! :)¨

HI

Skrevet

Jeg bruker Coop sine og har aldri hatt sår stump på noen av mine to barn

Skrevet

Her bruker vi også våtservietter.

Skrevet

Vi bruker coop sine siden de ikke inneholder parfyme, parabener osv.

Det er ikke på grunn av sår stump manfe våtservietter ikke er annbefalt , men innholdet i våtserviettene og hva de kan gjøre med ungen på lang sikt.

Skrevet

Bruker våtservietter av all slags merker. Helt i begynnelsen brukte jeg bare vanlig klut og vann..men det ble et slit i lengden, og hun har aldri sår stump med våtserviettene:) Syns også at de billigste er de beste for de er mange ganger mildere utrolig nok

Skrevet

Brukte våte bomullspads når de var små, men våtservietter på tur. Nå bruker jeg bare våtservietter, men vasker dem med varmklut på kvelden og morningen

Skrevet

Minst mulig, kun vis jeg må skifte bleier borte fra hjemmet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...