Ksenia & Anjem Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Kjipt dyre var de oxo..Jaja får håpe de dukker opp etterhvert. Men jeg har vært heldig..Kan ikke huske jeg har mistet noe i bhg før, det dukker som regel opp etterhvert, nå håper jeg på det samme.
miapia Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Tips til å ikke miste votter: Skriv navnet med sprittusj(tykk) oppå vottene. Da er det ingen som tilfeldigvis tar feil med hjem :-)
Ksenia & Anjem Skrevet 24. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2009 Hehe ja men da blir de så stygge
miapia Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Jepp, men regner med at du har kjøpt dyre votter for at de er gode og varme, ikke fordi de er fine ;-)
Trønderbærta Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Vi sliter litt med at votter forsvinner i bhg vår, da "alle" ser nesten like ut, i tillegg så tar så å si alle barna av seg vottene ute, og legger de fra seg. Å skrive utenpå vottene er det beste, da ser personalet og andre foreldre lett hvem de tilhører.
Dailis Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Jeg har skrevet med bred, svart sprittusj på alle votter, på luer, skjerf og alt. Men i den forrige barnehagen ble alt borte. Kjøpte en bærepose med votter i okt/nov på H&M, var borte til jul. De klarte til og med å rote bort de nye vinterskoene hans, nyinnkjøpte og kjempedyre! De prøvde seg på å påstå at jeg hadde glemt skoene på ungen da jeg leverte ham på morgenen- gående i snøen.... sukk. De fant dem etter 1 mnd, men da hadde vi jo for lengst kjøpt ny. Dresser, jakker, regntøy... Deilig med ny barnehage, skjer jo at noe blir borte, men da har det stort sett blitt med noen hjem ved en feil og kommer tilbake
Vipsenmamma Skrevet 25. november 2009 #7 Skrevet 25. november 2009 Ja, votter er blant det som forsvinner i barnehagen. Men de dukker alltid opp igjen etter noen dager. Da har de a) blitt funnet ute blitt funnet inne på en annen avd. c) blitt med noen andre barn hjem d) blitt funnet i skuffen til et annet barn på avd. Så lenge de er godt merket havner de alltid i vår hylle igjen.
Gjest Skrevet 25. november 2009 #8 Skrevet 25. november 2009 Her blir ting borte hver dag. Var aldri noe som forsvant da eldste gikk på 1-3 avd. men etter at han begynte på stor avd, så forsvinner det ting hver dag. Skikkelig irriterende, men regner med at det er min sønn jeg må skylde på. Barna kler av seg og kaster det bare fra seg, så det forundrer meg ikke at det blir borte. Jeg lærer han hver dag at han må rydde opp etter seg ellers forsvinner tingene hans, han ble mye flinkere etter at hans favoritt spider-man-vanter ble borte, det var ikke noe gøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå