Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Vi snakker lite sammen om dagligdagse ting hjemme, enten glor vi på tv eller sitter på pc en. Det er ikke at vi krangler eller noe sånn, men feks JEG føler ikke får å sitte og småsnakke om alt mulig. Hva er det egentlig å snakke om? Jeg liker å ha fred og ro når guttungen har lagt seg. Men nå gikk faktisk gubben å la seg for jeg skal se greys og så kommenterte han når jeg spurte hvorfor han skulle legge seg så tidlig, at nei han kunne jo ikke se tv og det var jo ikke akkurat som om vi snakket sammen likevel......hehe stakkars, syns nesten litt synd på han.....hehe Men det er jo bare til å snakke, jeg svarer jo hvis det er noe å snakke om........Kanskje vi/jeg er unormal.... Jeg vil heller ha sex enn å sitte å snakke om kvelden........noe jeg ikke har fått på en stund.....Jeg snorker så forferdelig når jeg er gravid at gubben rømmer til gjesterommet for å få sove, det hjelper jo ikke akkurat.....
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Vi snakker masse. Og det er jeg glad for! Og vi har sex, og vi ser tv. Og så krangler vi selvfølgelig innimellom.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Nei, sitter jo på dib.. ;p Hos oss går det veldig i bølgedaler, i perioder med mye stress så blir det lite ellers så pleier vi å ha lange samtaler om dagligdagse ting. Koslig det synes jeg, selv om jeg også liker fred å ro..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Ja vi snakker masse sammen. Om alt mulig! Og vi kan ha sex, og vi kan se på TV sammen, men ofte snakker vi litt for det. Og hver lørdag når ungene sover lage vi oss et godt måltid (overasker hverandre noen ganger og) kler oss pent, dekker et fint bord, med masse levende lys ol setter på fin musikk (ikke TV) og bae prater og hygger oss hele kvelden. (med mindre vi har avtaler annet sted da) Vi har hatt et tøft år med sykdommer hos barn, meg og masse i familien. Vi er totalt utslitte. Og hadde vi ikke kunnet prate om hverdagslige ting, holde en lett tone oss imellom. Ja, da hadde vi ikke vært gift lengre.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Ikke akkurat noe venninneskravel her i heimen heller, men vi skravler jo litt innimellom. Begge er trøtte og gåene når ungene er i seng, så det blir kommentering om det vi ser på tv eller som skjer på nett (åh, så døllt det høres ut når jeg skriver det nå, hehe). Er det noen som gjerne vil skravle mer er det som regel meg, enten det er om julegaver til svigerfamilien eller vaksinering av barna eller drømmer for framtida, hehe. Legger oss stort sett samtidig da, og da bryter skravelet og tøysinga løs.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Vi snakker mye sammen.. Men har perioder der vi er stille sammen og, uten at det er pinlig stille.. Om begge er trøtte, leser, surfer eller ser tv, så er vi jo naturlig nok stille.. Vi har tid til sex, og alt vi vil selv om vi snakker sammen..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Ja vi snakker veldig mye. Blir ofte et par timer hver eneste kveld i sengen. Snakker om alt fra familiekonflikter, felles venner, politikk, jobb, barna, sex osv. Vi har egentlig snakket svært mye helt siden vi møttes for ca 10 år siden. Vi legger oss alltid samtidig også (med mindre en av oss jobber natt(ikke ofte) eller er bortreist etc.) Jeg også snorker plutselig nå. Er det en gravid greie? Håper det går over...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 Kanskje jeg får gå opp å vekke han når jeg legger meg......håpe, håpe HI
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #9 Skrevet 24. november 2009 Tror nok snorking er en gravid greie.. Hvertfall om man aldri har snorket før.. Slimhinnene blir irriterte pga hormoner og ting, som igjen gir tett nese, og tett nese kan gi snorking. Sliter selv med tett nese om natt og morgen.. Snorker ikke enda da.. (Mulig jeg gjør det, og det er derfor mannen dytter i meg om natta.. Hmmm.. Hahaha) Ikke HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå