3småtroll♥ Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 I går var det jobb, hente barn, gå tur med valp, lage middag. Da vi var ferdige med å spise var det rett på badet med minste for da var det leggetid alt:( Mannen min jobbet etterm. denne uken..... så jeg er alene med barna. Leksehøring med eldste, litt Tv på jentene og så var det natta for de også. I dag har jeg hatt fri så da ble det vasking av huset og julerengjøring av kjøkkenet (resten er tatt) før jeg gikk tur med valpen, hentet i barnehagen, laget middag som vi skulle ha med på skolen (middagsbytte....)Skifte på alle barna, reise på skolen og være tålmodig mor.... med tre troll og middagen i armene;) hjemme 19.30 leeeeenge etter minstes leggetid.... ,legge han, mat til jentene, legge de... og nå sitter jeg her! I morgen er det jobb igjen så da blir det like tullete når vi kommer hjem med middag og rett i seng på minste. Torsdag er det jobb, hente i barnehage og sfo, hjemmom med minste å levere han til mamma som skal passe han, kjøre til nabobyen med jentene som skal på ballett kl.17.00, gi de noe å spise i bilen, hjem å spise sen middag, lekser med eldste og natta;) Fredag har jeg fri igjen så da blir det bytur å handle bursdagsgave til eldste fra oss og søsken, handle pølser osv, hjem å bake, hente på skolen, gjøre klar til bursdagen, hente de minste i barnehagen og hjem og skifte på de, så er kommer det 18 7-åringer kl.17.00! Ååååå... skal bli deilig med helg og mann hjemme!!! ja, ja- kommer vel en tid da jeg savner dette styret, men tror barna blir veldig gamle før jeg gjør det;) Nå som jeg er i jobb (enda jeg bare jobber 50%) så skjønner jeg hva folk mener med tidsklemma:=) Regner med at det er fler som har det slik;)
Verbena Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Gjett om jeg forstår deg godt! Har gått arbeidsledig i 12,5mnd og begynte i vikariat sist tirsdag. Fyttikatta for et styr. Forrige uke jobbet samboeren min seint, så da sto vi opp 6.45 alle fire også kjørte han i barnehagen og meg på jobb. (jeg har ikke lappen enda) Så har jeg jobbet til det ikke var mere å gjøre(jobber på bakeri, så varierer når vi er ferdige). Buss fra arbeidsplassen, bytte buss en gang for å komme til barnehagen, hente 2slitne unger (mellom 15.30 og 16.30) også enda en buss hjem. Så middag, kos, dusjing og legging! Også har samboeren min kommet hjem ca 21.30 og vi har vært i seng ca 22.30 senest! Denne uka er det: Opp kl 6 for alle fire Alle ute av døra 6.30 Han kjører på jobb og vi tre andre går til bussen 7.00 er vi i barnehagen så tar jeg busser til jobb og er der ca 7.45 jobber til et sted mellom 14.00 og 16.00 Buss til barnehagen Henter onger og blir møter der av sambo hjem, middag, kos, dusjing, legging... og evnt hundre andre ting som skal gjøres... bland annet, visninger, bankmøter, handling, besøk osv! Er så glad for at jeg har en samboer som gjør masse for å hjelpe til her hjemme uten at jeg må si noen ting som helst. Ekstrem overgang fra å ha bodd med faren til guttene mine som aldri gjorde noe uten at jeg hadde bedt om det minst 20 ganger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå