moota m storebror&lillebror Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Storesøster sover som regel helt rolig. Jeg må løfte på dyna for å se eller høre livstegn om hun ligger i ro. Men det er heller sjelden, hun er veldig urolig når hun sover, og ikke så god å dele seng med =) Lillebror sover rolig i gode perioder, mens i litt mindre gode perioder kan han snorke og i enda verre perioder piper han og "hveser" som jeg kaller det.
Gjest Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Snorker - nei. Snakker i søvne - ja! Tuppa har snakka i søvnet siden hun var knøttliten. Senest i natt våkna jeg av at hun hyla etter vannet sitt. Når jeg kom inn på rommet i halvsøvne, ser jeg at hun ligger helt rolig med øynene igjen. Jeg bøyer meg over henne for å sjekke om hun tuller, og da roper hun (fremdeles i søvne) "Nei pappa, ikke legge den der!" Skvatt litt ja. Men hun er jo søt å da
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Storebror : ja har astma, som kanskje virker inn. Lillesøster:nei
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2009 Lillebror har også astma og det er det som gjør at han piper og hveser. Storesøster har også snakket i søvne, da må jeg trekke på smilebåndet. Lillebror og jeg deler rom, og har faktisk våknet noen ganger av at han ler =) Og selvfølgelig av at han gråter stakkar.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Lillemor snorker. Ikke bestandig, men innimellom, og særlig om hun kommer i vår seng og "sparker ut pappaen" da snur hun seg mot meg og snorker...
Lene~mor til tre Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Ja mine både snorker og snakker i søvne noen ganger hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå