Gå til innhold

Kule vogner med 4 gode hjul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

kommer til å kjøpe ny vogn til babyen i magen. Men, det er jo vanskeligere å velge barnevogn enn bil. Hvilke vogner er det som er kule nå for tiden (var Tautonia som var bra da jeg kjøpte forrige gang). Jeg vil ikke ha en vogn uten gode hjul - jeg vil gå tur utenfor Ring 1, og vil ha hjul som tåler en runde i marka. Jeg vet at mange nå kjøper Brio Go - ja den er søt, men har jo hjul som kun er egnet på café... Noen andre som skal kjøpe kul vogn med bra hjul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt emmaljunga city cross med citybag i fargen silver check.. Tok meg 6 mnd før jeg fant "den rette" for oss. Så håper den lever opp til forventningene mine.

Veier ca 11kg og har 4 gode hjul. Trenger en vogn jeg klarer å håndtere greit inn og ut av bilen, på landeveier, i byen og på kjøpesenter.. skal passe utseendemessig til både far og meg selv. Den passer fint til støvletter og kåpe, samtidig som den er fin når det er fotballcuper om sommeren.. Tenkt mye på dette!

Skrevet

Sportsdelen:

http://www.emmaljunga.se/start.asp?lang=NO&country=NO

Bagen (kan brett inn den solskjermen.. så ser den bedre ut!)

http://www.emmaljunga.se/start.asp?lang=NO&country=NO

Går fint en voksipose oppi bagen. Vi venter vinterbaby. Vognen var best i test på tv 2 hjelper deg i vår. Valget falt på denne etter mye frem og tilbake grunnet vekten. Ellers så er det MANGE pene tyngre vogner jeg kunne tenkt meg. Men barnefar hadde ett kriterie etter erfaring med to barn fra før- og det var vekten på vognen. Så velger å stole på hans erfaringer siden jeg er førstegangs.

Skrevet

Har emmaljunga duo edge (klassisk understell) kjempe bra vogn både i byen og i naturen. Oslo som finnmark. Kjøpte min i 2007 og blir å bruke samme nå til babyen som kommer i april/mai.

Valgte den pga vekten, stor bagdel så plass til voksipose, lufting i liggedel, vuggefunksjon, netting integrert i kalesjen, ikke for lav, ikke så bred over hjulene (fint på kjøpesenter/butiker), justerbart håndtak, stødig, bytter til sportsdel etterhvert...

Kjøpte emmaljunga bilstol med feste til vognen slik at jeg slapp å vekke barnet når vi skulle fra bil til vogn og motsatt.

Anbefaler deg til å bruke lang tid på å tenke igjennom hvor og hva du skal bruke vognen til, prøv de ut på butikken.

Lykke til med valget:o)

Skrevet

Emmaljunga Cross er kul!Den har jeg:-) I mørkeblå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...